וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון מועמד מוביל לאמן את ברוקלין, גם בלאט ברשימה

המאמן הוותיק עשוי להחליף את ג'ונסון, אבל גם שמו של מאמן מכבי ת"א עלה כאופציה בשל הכרותו עם הבעלים פרוחורוב

האם פיל ג'קסון יהיה המאמן הבא של ברוקלין נטס? ב-ESPN מפרסמים הבוקר (שישי) שהמאמן הוותיק הוא הבחירה המועדפת של הקבוצה שפיטרה אמש את אייברי ג'ונסון. כזכור, ג'קסון היה קרוב לחזור לקדנציה שלישית בלייקרס רק בחודש שעבר אחרי פיטוריו של מייק בראון. אלא שבסופו של דבר מי שמונה במקומו היה מייק ד'אנטוני אחרי שבלייקרס טענו כי הוא דרש סכומים מופרזים כדי לחזור.

למרות הדברים, נציגו של המאמן בן ה-67 צוטט כמי שאומר שלג'קסון "אין עניין להגיע כרגע לנטס", אבל ההערכה היא שהוא יהיה מוכן לשקול זאת. בכל מקרה, בנטס מבהירים כי הבעיות שהיו מול הלייקרס מבחינת השכר לא אמורות להוות בעיה. ג'קסון, שזכה ב-11 אליפויות עם שיקגו בולס ועם הלייקרס, לא אימן מאז 2011.

פיל ג'קסון מאמן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
הכסף לא יהווה בעיה. פיל ג'קסון/רויטרס

על פי דיווחים בארצות הברית, גם דיוויד בלאט נמצא ברשימת המועמדים לרשת את ג'ונסון. הסיבה העיקרית להעלאת שמו של מאמן מכבי תל אביב היא העובדה שהבעלים של הנטס, מיכאיל פרוחורוב, מכיר אותו היטב מימיו כמאמן נבחרת רוסיה. כתבתנו ורד כהן מוסיפה כי לבלאט יש סעיף בחוזה שמאפשר לו לעזוב את מכבי תל אביב כדי לאמן ב-NBA.

בין המועמדים שהוזכרו ניתן למצוא גם רבים וטובים אחרים כמו האחים ג'ף וסטן ואן גנדי, לארי בראון, ג'רי סלואן ונייט מקמילן.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יגשים את החלום? דיוויד בלאט/ברני ארדוב

כזכור, אתמול הודיעה הנהלת הנטס על זעזוע ופיטוריו של אייברי ג'ונסון. אחרי 28 משחקים עומדת ברוקלין על מאזן של 14:14, אולם בשבוע וחצי האחרון הם הפסידו בין היתר לכמה מהיריבות הגדולות ביותר שלהן במזרח - ניו יורק, בוסטון, מילווקי ושיקגו. מי שבשלב זהה מחליף את ג'ונסון באופן זמני הוא פי ג'יי קארליסימו, שאימן בעבר את פורטלנד, גולדן סטייט וסיאטל.

אגב, בארצות הברית מיהרו לציין שתי אנקדוטות לאחר הפיטורים של ג'ונסון: המאמן הוכתר על ידי הליגה כמאמן המצטיין של חודש נובמבר, וכמובן, זו הפעם השניה תוך זמן קצר שדרון וויליאמס נמצא במרכז קבוצה בעיצומה של זעזוע. כזכור, חילוקי הדעות המפורסמים של הרכז עם ג'רי סלואן ביוטה הביאו להתפטרותו של המאמן הנצחי, לאחר 23 שנים בתפקיד. מה חלקו בפיטוריו של אייברי ג'ונסון? סביר להניח כי בימים הקרובים נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully