וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון נבחר לספורטאי השנה של ספורטס אילוסטרייטד

כוכב מיאמי הפך לכדורסלן הראשון מאז וויד ב-2006 שזוכה לכבוד, והודה: "לא חשבתי שזה יכול לקרות לי לפני שנתיים"

מוחמד עלי, ווין גרצקי, ארתור אש, טום בריידי, מייקל פלפס, ג'ק ניקולס, לאנס ארמסטרונג, טייגר וודס - אלה רק חלק מהשמות שזכו בעבר בתואר ספורטאי השנה של מגזין ספורטס אילוסטרייטד, והערב (שני) הגיע תורו של לברון ג'יימס להצטרף לרשימה היוקרתית הזו. כוכב מיאמי סגר שנה מופלאה, במהלכה זכה סוף סוף באליפות ראשונה בקריירה כשהוליך את ההיט לתואר שניה בתולדותיהם, והמשיך עם יכולת נהדרת עם נבחרת ארצות הברית באולימפיאדה, שהסתיימה כמובן במדליית זהב.

השער של עיתון ספורטס אילוסטרייטד: לברון ג'יימס ספורטאי השנה של 2012. walter iooss jr., AP
אין ראוי ממנו. שער המגזין/AP, walter iooss jr.

"לברון הפך את ההחלטה שלנו לקלה", אמר עורך המגזין פול פיצ'נבאום, "הוא פשוט היה ברמה אחרת מכולם. אני חושב שיש סוג של השלמה איתו, לא רק בקליבלנד אלא בכל המדינה. החולצות שלו הן הכי נמכרות בארצות הברית, אני חושב שאנשים פשוט מעריכים את כל מה שהוא עושה".

לברון עצמו, שהפך לכדורסלן הראשון שזוכה בפרס מאז שדווין וויד עשה זאת ב-2006, אמר: "האם אני חושב שהייתי יכול לקבל את התואר הזה לפני שנתיים? לא, אני לא חושב. הייתי צריך להפוך לאדם טוב יותר, לשחקן טוב יותר, לאבא טוב יותר. השתניתי, ואני חושב שאנשים התחילו להבין מי אני באמת".

בכתבה ארוכה במיוחד במגזין המפואר, קיבל לברון תשבוחות מכל עבר. מייק ששבסקי, שאימן את קינג ג'יימס בנבחרת ארצות הברית, אמר: "אין דבר שהוא לא יכול לעשות. הוא אחד מדמויות הספורט הכי מיוחדות אי פעם, והוא בתקופה בה הכל מתחבר לו".

צפו בצילומי השער של המגזין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully