וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' שלח הביתה את הכוכבים, הספרס הפסידו במיאמי

מאמן סן אנטוניו הפתיע כשהטיס לטקסס את דאנקן, פארקר וג'ינובילי, ההיט התקשו אך ניצחו 100:105. 23 ללברון, 20 לאלן

ליגת ה-NBA סידרה לילה שקט לחובבי, עם שני משחקים בלבד. אחד מהם אמור היה להיות קרב-ענקיות אמיתי בין מיאמי לסן אנטוניו, אלא שמספר שעות לפני המשחק החליט גרג פופוביץ' להעלות על מטוס הביתה את טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר, ולמעשה ויתר על ההתמודדות בשל לוח המשחקים הצפוף שמחכה לקבוצתו בימים הקרובים. ההיט אמרו תודה, ואף שהתקשו מול מחליפי הספרס הצליחו לנצח 100:105. במשחק הנוסף ניצחה גולדן סטייט את דנבר 105:106 בתום מותחן גדול.

גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו ספרס. darren abate, AP
עוד החלטה ייחודית. גרג פופוביץ'/AP, darren abate

מיאמי (3:11) - סן אנטוניו (4:13) 100:105

כאמור, הסיפור הגדול של המשחק התרחש דווקא מספר שעות לפני שריקת הפתיחה. מלבד שלושת הגדולים, בחר פופוביץ' להטיס בחזרה לטקסס גם את דני גרין, ועלה עם חמישיה של פטריק מילס, נאנדו דה קולו, בוריס דיאו, מאט בונר וטיאגו ספליטר. אלא שמיאמי התקשתה מאוד מול המחליפים, פיגרה למשך חלקים רבים של המשחק, ושלשה של גארי ניל קבעה 93:98 מדהים למדי לסן אנטוניו, 2:14 דקות לסיום.

גמור? ממש לא. האלופה טסה קדימה לריצת 2:12, כולל שלשה טיפוסית של ריי אלן מאסיסט של לברון ג'יימס, נמנעה ממבוכה גדולה ושמרה על מאזן הבית המושלם שלה העונה. לברון סיים בראש רשימת הקלעים עם 23, 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות, אלן הוסיף 20 מהספסל, דווין וויד תרם 19 וכריס בוש 18 ו-12 ריבאונדים. מנגד, ניל המחליף קלע 20 למחליפי הספרס, שקיבלו גם 18 מספליטר ו-15 מדה קולו הצרפתי.

יש לציין כי ב-NBA ממש לא אהבו את הצעד של פופוביץ', שמעניק מנוחה לכוכבים שלו לא בפעם הראשונה אך מעולם לא בצורה כל כך גלויה ובשלב כה מוקדם של העונה, ודייויד סטרן כבר הודיע כי בכוונתו להטיל על סן אנטוניו "עונש חמור".

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס מול שחקן סן אנטוניו ספרס טיאגו ספליטר. רויטרס
נמנעו ממבוכה גדולה. לברון מול מחליפי הספרס/רויטרס

גולדן סטייט (6:9) - דנבר (8:8) 105:106

דרמה גדולה היתה באוקלנד. 46 שניות לסיום קבע ג'ארט ג'ק 103:106 לווריירס, ולאחר שדנילו גלינארי החטיא בנסיונו להשוות את המשחק קיבלה דנבר הזדמנות נוספת, כשאנדרה איגודאלה סחט עבירה וקיבל שלוש זריקות, שלוש שניות לסיום. איגי תפר את השתיים הראשונות והחטיא את השלישית, אולם האורחים השתלטו על הריבאונד ולקחו פסק זמן, פחות משתי שניות לסיום, בפיגור נקודה. הכדור שוב הגיע לאיגודאלה, שצלף זריקה גדולה - זמן קצר אחרי הישמע הבאזר.

גולדן סטייט, שהשיגה ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, קיבלה ערב גדול מדייויד לי: 31 נקודות באחוזים נפלאים (13 מ-15 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קליי תומפסון הוסיף 21 וסטפן קרי תרם 20 ו-10 אסיסטים. הנאגטס הלא יציבים, שרושמים הפסד שני רצוף אחרי ארבעה נצחונות, זכו ל-22 נקודות מאיגודאלה, 20 מגלינארי ו-17 מטיי לאוסון.

שחקן דנבר נאגטס אנדרה איגודאלה מול שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. GettyImages
הבאזר-ביטר לא היה בזמן. איגודאלה מול קליי תומפסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully