וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כספי לא ברוטציה, אז למה הוא במועמדים לאולסטאר?"

הכללתו של הישראלי בטופס ההצבעה הרגיזה את פרשני קליבלנד: "שמו לא צריך להיות באותו משפט עם 'אולסטאר"

שלושה חודשים לפני משחק האולסטאר שייערך השנה ביוסטון, פורסמה הלילה (בין שלישי לרביעי) רשימת המועמדים הראשונית להצבעה, שכוללת 60 שחקנים מהמזרח ו-60 מהמערב. החידוש השנה הוא שהאוהדים יוכלו להצביע גם דרך פייסבוק וטוויטר, כשתקופת ההצבעה תימשך כחודשיים והתוצאות יפורסמו ב-17 בינואר.

באופן מפתיע, ברשימת המועמדים במזרח מופיע גם עומרי כספי, לצד שני חבריו בקאבס קיירי אירווינג ואנדרסון ורז'או. הכללתו של הפורוורד הישראלי, ששותף העונה בארבעה משחקים בלבד ורשם 3.7 נקודות ו-3 ריבאונדים לערב, ברשימה האקסלוסיבית הצליחה להרגיז כמה פרשנים גם בקליבלנד עצמה.

"אין שום סיבה שכספי יהיה ברשימה הזו", כתב בוב פינאן שמסקר את הקאבס בטור ל-'ניוז הראלד' המקומי. "ורז'או ואירווינג הם מועמדים ראויים, בעוד שהוא קולע 20% מהשדה, 28.6% לשלוש ועדיין לא מסר אפילו אסיסט אחד העונה. הוא כבר לא חלק מהרוטציה של ביירון סקוט, אז למה הוא ברשימת המועמדים לאולסטאר? שמו של כספי מעולם לא הוזכר, ולא יוזכר בעתיד, באותו משפט עם ההגדרה 'אולסטאר ב-NBA'. אולי הוא יזכה בכמה הצבעות בישראל, אבל זה לא יהיה בגלל שמגיע לו להשתתף במשחק".

בישראל מיהרו להגיב לידיעה והקימו עמוד פייסבוק הקורא לישראלים להצביע לכספי ולהכניס אותו לאולסטאר למרות הכל. האם היוזמה תצליח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully