וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אני מרגיש בריא, חזק ומוכן"

צפו בכוכב הלייקרס מספק שתי הטבעות גדולות באימון. מייק בראון יודע כיצד לשמור עליו: "אולי הוא ישחק רק דקה כל רבע"

לאחר שכבר פחות או יותר הודה על תכניותיו לפרוש בתום עונת 2013/14, קובי בריאנט שוב נשמע היום (רביעי) מעט יותר הססן בנוגע להמשך הקריירה שלו. "מי יודע מה יהיה? זה עוד שלוש שנים. אשחק עד אז המון משחקים, אבל אי אפשר לדעת. אתם שואלים אותי מיליון שאלות על מה אעשה בעוד שלוש שנים, ואני לא יודע מה אעשה עוד שתי דקות".

בינתיים, קובי מאוד מרוצה מחייו החדשים, הכוללים את דוויט הווארד וסטיב נאש. "הם חבר'ה פנטסטיים, ומעכשיו יהיה קשה לקבוצות פשוט לעשות עלי דאבל-טים לאורך כל המשחק. זה לא יקרה".

אגב, באימון אמש קובי שוב נראה בשיאו ו-16 העונות ממש לא ניכרו עליו, כאשר קיבל את פניו של הרכש החדש אנטואן ג'יימיסון עם דאנק ענק על הפרצוף - השני ברציפות במהלך משחק אימון פנימי. "אנטואן סחט ממני עבירת תוקף לפני כמה ימים ולא אהבתי את זה, אז רציתי לוודא שהוא מבין שאם הוא יעשה את זה שוב, זה מה שיקרה", התלוצץ קובי. "אני מרגיש בריא, אני מרגיש חזק, אני מרגיש מוכן".

גם המאמן מייק בראון התייחס לדבריו של בריאנט, וגם הוא נקט בגישה ההומוריסטית: "אולי אתן לו לשחק רק שלוש דקות למשחק, כי אני רוצה אותו לעוד חמש שנים. ניתן לו ארבע דקות - אחת בכל רבע, ואולי ככה נעכב את הפרישה שלו".

דוויט הווארד קיבל מהרופאים אישור לשחק במשחקי האימון הפנימיים של הלייקרס, אולם למשחק טרום העונה הלילה מול פורטלנד הוא לא יתלבש.

צפו בקובי בריאנט מטביע לאנטואן ג'יימיסון על הראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully