וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי לא שותף בהפסד למילווקי

קליבלנד נכנעה 97:80 לבאקס. אנתוני דייויס כיכב ב-82:97 של ההורנטס על שארלוט. דנג הוליך את שיקגו ל-88:92 על ממפיס

פחות משלושה שבועות נותרו לפתיחת עונת ה-NBA, וקבוצות הליגה הטובה בעולם המשיכו להתכונן גם הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחקי קדם העונה. אחרי שברצלונה גברה 85:99 על דאלאס, נערכו שלושה משחקי הכנה נוספים.

קליבלנד - מילווקי 97:80

ללא עומרי כספי שנותר על הספסל לאורך כל 48 הדקות הפסידו הקאבס במשחק אותו אירחו בקנטון. ביירון סקוט ראה את הרוקי שלו דיון ווייטרס, שרשם 2 נקודות (1 מ-7 מהשדה), לוקח שלשה שלא נכללה בתרגיל המתוכנן בתחילת הרבע הרביעי ושלח אותו לספסל עד הסיום. סי ג'יי מיילס הוליך את המקומיים עם 18 נקודות, קיירי אירווינג רשם 16 נקודות. במילווקי, שאיבדה את בנו אודריך שנחבל בראשו אחרי 45 שניות על הפרקט, מונטה אליס וברנדון ג'נינגס קלעו 15 נקודות כל אחד.

ניו אורלינס - שארלוט 82:97

ההורנטס הראו ניצוצות מרשימים לקראת העתיד, כשהבחירה הראשונה בדראפט, אנתוני דייויס, להט עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, ויחד עם חברו הרוקי אוסטין ריברס הוביל ריצה נהדרת ברבע השלישי שהפכה פיגור דו ספרתי במחצית לניצחון קליל. רובין לופז הוסיף 18 נקודות ו-13 ריבאונדים לניו אורלינס, בן גורדון קלע 15 לבובקאטס, שראו את בי ג'יי מאלינס צולף ארבע שלשות בדרך ל-14 נקודות אך יורד לחדר ההלבשה עם כאבים בברך ברבע הרביעי.

שיקגו - ממפיס 88:92

גם הבולס פיגרו במחצית לפני שריפ המילטון הוביל את ההסתערות שלהם ברבע השלישי, ולמרות שהגריזליס חזרו לתמונה ברבע האחרון הניצחון נשאר ביונייטד סנטר. לואל דנג קלע 18 נקודות למנצחים, המילטון הוסיף 13 ונאצר מוחמד רשם 13 נקודות ו-12 ריבאונדים. ג'רום ג'ורסן הוליך את הדובים עם 13.

דאלאס, ללא נוביצקי הפצוע, הפסידה 99:85 לברצלונה

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully