וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיי שבד חתם במינסוטה טימברוולבס

הגארד הרוסי יעבור לליגה הטובה בעולם לאחר עונת הפריצה במדי צסק"א. שבד: "אנסה בכל הכוח להוכיח את עצמי"

בריחת הכישרונות נמשכת: אלכסיי שבד, אחד השחקנים הצעירים הבולטים באירופה בעונה החולפת, עזב באופן רשמי את צסק"א וחתם במיניסוטה טימברוולבס. הגארד בן ה-23 החליט לממש את אופציית היציאה שלו מהחוזה עם צסק"א וימשיך את הקריירה מעבר לים. שבד בן ה-23 סומן כבר מזה מספר שנים כאחד הכישרונות הגדולים ברוסיה, אך רק בעונה החולפת פרץ בקבוצת נעוריו צסק"א. עוד קודם לכן רשם יכולת מצוינת בנבחרת רוסיה ביורובאסקט 2011, כשרשם ממוצעים של 16.3 נקודות והמשיך את המומנטום להמשך.

שבד היה השחקנים הבולטים בצסק"א בעונה החולפת ועזר לה להעפיל לגמר היורוליג, שם הדהימה אולימפיאקוס וזכתה בתואר. שבד רשם אשתקד ממוצעים של 10.6 ו-3 אסיסטים ביורוליג. צסק"א כבר החתימה על המשבצת של שבד את האמריקאי ארון ג'קסון שהגיע מבילבאו הספרדית.

"אני רוצה להודות לכל האנשים בצסק"א ולהודות באופן אישי לנשיא הקבוצה אנדריי ואטוטין", אמר היום (שני) שבד. ביליתי בצסק"א שנים נהדרות ובכל זאת החלטתי לנסות ולשחק ברמה הגבוהה ביותר ב- NBA. אני מקווה שאצליח במיניסוטה".

נשיא צסק"א, אנדריי ואטוטין, אמר: "שבד דורג ברוסיה כאחד הרווקים הנחשקים ביותר, אז העזיבה שלו הן חדשות גדולות עבור הכלות הפוטנציאליות. לאלכסיי יהיה קל להתרגל לחיים בארצות הברית, זה בטוח. בסופו של דבר, למרות שקיוותי שישאר, אני שמח בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully