וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן: "אין סיכוי שהנבחרת הזו הייתה מנצחת אותנו"

MJ הגיב להצהרה של קובי בריאנט: "ההשוואה היא לא מהדברים החכמים שקובי אמר בחייו. אנחנו לימדנו אותם, לא הם אותנו"

הצהרה אחת קטנה של קובי בריאנט, שאמר: "אני חושב שיכולנו לנצח את הדרים טים של 1992". זה כל מה שהיה צריך בשביל להצית את הכדורסל האמריקאי. ראשון המגיבים היה כמובן צ'ארלס בארקלי, שלא מחמיץ הזדמנות לכותרת טובה והודיע שקובי הצחיק אותו וכעת, הגדול מכולם נכנס לויכוח.

"אין מקום להשוות בין הקבוצות, צחקתי כששמעתי את מה שקובי אמר, אין סיכוי שהם היו מנצחים אותנו". זה מה שהיה למייקל ג'ורדן, שהוביל את נבחרת החלומות המקורית ההיא לדריסת היריבות באולימפיאדת ברצלונה ב-43 נקודות הפרש בממוצע למשחק.

הוד אווירותו שלח עקיצה: "ההשוואה הזו היא לא אחד הדברים הכי חכמים שקובי אמר בחייו. שמעתי שהוא אמר שלא היינו אתלטים. אבל היינו חכמים, אבל אני הייתי בשיא הקריירה, בגיל 29. פיפן היה בן 26 או 27, בארקלי, יואינג וכריס מאלין היו בני 29. כמעט כולם עדיין היו בשנות ה-20 לחייהם. היינו בשיאנו, בשלב בו האתלטיות כבר פחות חשובה, כשאתה כבר לומד איך לשחק את המשחק הזה.

ג'ורדן הוסיף: "אני מאמין שקובי אמר את זה כדי לתת לגיטימציה ל'דרים טים' שלו, אבל לדעתי זו אפילו לא שאלה איזו נבחרת טובה יותר. לעולם לא נדע, אבל זה יוצר דיון. כשלנבחרת הנוכחית יהיו 11 שחקני היכל התהילה כמו שהיו לנו, תתקשרו אליי שוב ותשאלו אותי. אל תשכחו שהם למדו מאיתנו, אנחנו לא למדנו מהם".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully