וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש: "זה מדהים להיות שוב בעמדת זכייה באליפות"

הרכז החדש של הלייקרס הוצג באופן רשמי ואמר: "זה אחד המועדונים הגדולים בהיסטוריה. קובי אמר שנעבוד טוב ביחד"

בזמן שהטרייד על דוויט הווארד הולך ומתרחק, בלייקרס דווקא חגגו היום בצורה רשמית את הצטרפותו של סטיב נאש הותיק לשורותיהם, כשהרכז המצויין הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית. לאחר שקיבל את גופייה מספר 10 בצהוב-סגול, התפנה נאש לספר עד כמה משמעותית היתה הגעתו למועדון. "ההזדמנות לשחק עבור אחד המועדונים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הספורט, אחד המועדונים המפוארים ביותר, באחת הערים הטובות בעולם היתה הזדמנות שאסור היה לי להחמיץ".

"להיות שוב בעמדת התחרות על זכייה בתואר זה פשוט סיפור מדהים", המשיך נאש הנרגש. "אני מצפה בקוצר רוח לתפוס כדור ולהתחיל להתגלגל עם כל החבר'ה". על המהלך החזק ביותר שלו- הפיק אנד רול- אמר הרכז: "הדבר הנחמד בפיק אנד רול זה שמדובר בהרכב של חמישה שחקנים. זה המהלך שהכי קשה לעצור בכדורסל".

על הכוכב שיעמוד לצידו, הרי הוא קובי בריאנט, לנאש היו כצפוי רק מחמאות: "קובי היה נרגש מאוד, אופטימי, חיובי ותומך", אמר הרכז על השיחה שקיים עם ה'ממבה השחורה' לאחר החתימה בלוס אנג'לס. "הוא לא הסתיר את המחשבה שאנחנו מתאימים זה לזה, ושנעבוד טוב ביחד". נאש אף ציין שגם אם לא יזכה באליפות, זה לא יהיה סוף העולם, אך סיים בחיוך הקבוע שלו כשאמר: "אני מבטיח להיות מרכז המסיבה אם ניקח אליפות".

האם סטיב נאש מתאים ללייקרס? האם ג'ייסון קיד מתאים לניקס?

סטיב נאש: "אוריד מקובי בריאנט הרבה לחץ"

סטיב נאש חתם בלוס אנג'לס לייקרס ל-3 שנים תמורת 25 מיליון דולר

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully