וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "מיאמי פשוט טובה. זה כואב"

אוקלהומה סיטי והכוכב שלה לא נשברו על אף ההפסד בגמר. ווסטברוק: "גאה במועדון הזה". וגם: מה אמר לברון לדוראנט?

בצל חגיגות הענק של לברון ג'יימס ומיאמי, המפסידה של גמר ה-NBA כמעט נשכחה בצד. ובכל זאת, באוקלהומה סיטי מנסים לאסוף את השברים בעקבות התבוסה במשחק החמישי, ובעיקר - למצוא את חצי הכוס המלאה. הת'אנדר השתפרו בכל אחת משלוש העונות האחרונות, וכעת כבר קל לשכוח כי המועדון הנהדר הזה פתח את עונת 2008/09 עם מאזן של 29:3, ומאז הגיע לפלייאוף, לגמר איזורי, וכעת, לגמר ה-NBA. בקצב הזה, גם הטבעת של קווין דוראנט תגיע בקרוב.

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
עכשיו זה כואב, אבל העתיד מזהיר. ווסטברוק ודוראנט/AP

"מיאמי היתה כאן כבר והיה לה טעם רע בפה", אמר מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס. "אין ספק שכשאתה חווה דבר כזה, אתה חוזר חזק יותר. אבל כשמשחקים נגד הקבוצה הטובה ביותר, לומדים". לקבוצתו אמר המאמן הצעיר והמוערך: "לא עשינו את זה השנה, ויש לנו עוד הרבה עבודה. אבל אין שום סיכוי שאתם מורידים את הראש עכשיו. תמשיכו לעשות מה שעשיתם, תמשיכו לעבוד בקיץ ולהשתפר. המהות של הקבוצה הזו היא ביחד. אנחנו משחקים אחד בשביל השני, ונישאר משפחה".

המצלמות בארצות הברית תפסו רגע מרגש במיוחד עם הירידה לחדרי ההלבשה, כשקווין דוראנט הנפלא התחבק עם אמו, ובכה. "זה כואב. זה פשוט כואב", אמר אחד הכוכבים הסימפתיים ביותר בליגה במסיבת העיתונאים. "מיאמי היתה מאוד טובה. לא רציתי להודות בזה לאורך הסדרה, אבל עכשיו זה נגמר, והחבר'ה האלה פשוט טובים. אני אנסה למצוא את החלק החיובי והחלק השלילי. אנחנו חייבים להתגבר על זה. אני גאה בקבוצה שלנו על איך שנלחמנו כל העונה".

דוראנט נשאל באשר לקשר שהוא חולק עם לברון ג'יימס, והשיב: "הוא שיחק פשוט מדהים. אני לא נוהג לתת קרדיט לשחקן במהלך העונה, אבל זהו, זה נגמר, ומדובר בשחקן פשוט לא ייאמן שנתן ובבנאדם לא ייאמן". לברון לא שכח לפרגן בחזרה, ואמר: "אמרתי לו שאני גאה בו, בכל מה שהוא עשה השנה. קווין ישתמש בנסיון הזה כמו שאני השתמשתי בו, כמוטיבציה. אני מקווה שלא אצטרך לפגוש אותו שוב, כי הוא פשוט שחקן מצוין".

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס מחבק את שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. רויטרס
שני הכוכבים הגדולים בתבל מפרגנים אחד לשני. לברון ודוראנט/רויטרס

ראסל ווסטברוק סיפר מה עבר בראשו בזמן שצפה בצוותא עם דוראנט בשניות האחרונות של המשחק מהספסל: "אמרנו אחד לשני שאנחנו צריכים לזכור את ההרגשה הזאת. הסתכלנו סביב והבנו שאנחנו צריכים להשתפר. יש לנו את השחקנים בשביל לחזור לכאן ולתת דחיפה גדולה בעונה הבאה. אבל נהיה חייבים להשתפר לפני שנצליח לחזור לכאן".

"אני מאוד גאה בקבוצה הזאת", הוסיף הרכז, שזכה למבול של ביקורות לאורך העונה וסדרת הגמר כולה, אף שהציג יכולת פשוט גדולה. "באופן אישי הייתי רוצה להודות למועדון הזה שהאמין בי - לצוות האימון, להנהלה, לאוהדים, הם תמכו בי בלי קשר למה שעשיתי. החבורה הזאת כל הזמן נשארת ביחד. אנחנו רוצים לחזור לכאן ולהיות יותר טובים".

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט. GettyImages
מחפשים את חצי הכוס המלאה. דוראנט ו-ווסטברוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully