וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "הם פשוט יותר צעירים ומהירים מאיתנו"

קובי ניסה להסביר את התבוסה של הלייקרס לת'אנדר, אבל נותר אופטימי: "נוכל לשנות אסטרטגיה". ווסטברוק: "אני יותר מנוסה"

עונה סדירה פנטסטית ו-0:4 על האלופה דאלאס בסיבוב הראשון של הפלייאוף הפכו את אוקלהומה סיטי ת'אנדר לפייבוריטית בסדרת חצי הגמר נגד לוס אנג'לס לייקרס, אבל ספק אם גם האנשים האופטימיים ביותר שם חשבו שהמשחק הראשון יסתיים בקלות כל כך רבה ועם ניצחון מרשים 90:119.

זה באמת היה קל. קווין דוראנט וראסל ווסטברוק שהעמידו בעונה הסדירה ממוצע של 51.6 מקודות למשחק, קלעו הלילה 52, אבל המספר היה גבוה בהרבה אם הם לא היו נחים בגארבג' טיים. הלייקרס פשוט לא הצליחו להתמודד עם ההתקפה של הת'אנדר, קרסו בהגנה וכפו על היריבה ארבעה איבודי כדור בלבד - שיא פרנצ'ייז. כשהמאמן סקוט ברוקס נשאל על הנתון הזה מיד אחרי הסיום הוא הביט על דפי הסטטיסטיקה ופלט: "ארבעה איבודים, זה ענק".

בעוד הת'אנדר ניצלו את תשעת הימים שחלפו מאז סיום הסדרה נגד דאלאס למנוחה והתכוננות ללייקרס, הקבוצה מהוליווד הגיעה לסדרה אחרי שבעה משחקים נגד דנבר. יחד עם זאת, קובי בריאנט, שקלע הלילה 20 נקודות, דחה תירוצים של עייפות: "מובן שהם נחו יותר מאיתנו, אבל אני לא חושב שזה מה שעשה את ההבדל. הם פשוט יותר צעירים ויותר מהירים והלילה ראינו אותם מותציאים לפועל בצורה מצוינת".

בריאנט, שהצטרף הלילה לשאקיל אוניל במקום השלישי בכל הזמנים בהופעות בפלייאוף - 216 - הוסיף: "נצטרך לעשות התאמות לקראת ההמשך ונדבר על זה ביומיים הקרובים. הייתי בצד המפסיד בפלייאוף והייתי גם בצד המנצח. הניסיון שלי אומר לי להישאר סבלני ולחשוב על הכל. אנחנו יכולים לשנות אסטרטגיה".

קובי גם החמיא לראסל ווסטברוק ותלה בו את הבדל העיקרי בין הת'אנדר הנוכחית לזו שהפסידה ללייקרס בפלייאוף 2010. ווסטברוק אמר: "אני מרגיש קצת יותר מנוסה, יותר נינוח. החברים שלי לקבוצה עושים עבודה נהדרת, משאירים אותי פתוח לזריקות ומוצאים אותי במקומות בהם אני אפקטיבי".

הת'אנדר התעללו בלייקרס, פילדלפיה ניצחה בבוסטון

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully