וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס הביסו את יוטה, ממפיס איזנה מול הקליפרס

פארקר וחבריו להטו ב-83:114 המוחץ של לסן אנטוניו שעלתה ל-0:2. הגריזליס לא שמטו הפעם יתרון והשוו ל-1:1 אחרי 98:105

נראה ששום דבר לא יכול לעצור בינתיים את סן אנטוניו. הספרס, שסיימו את הליגה הסדירה במקום הראשון במערב, חגגו הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון שני מול יוטה 83:114 ועשו עוד צעד לעבר השלב הבא בפלייאוף אחרי שהם טיפסו ל-0:2. אינדיאנה חזרה לשלוט בסדרה שלה מול אורלנדו והשיגה ניצחון שני אחרי שניצחה 74:97 בזכות מחצית שנייה מצוינת שלה. ובינתיים הסדרה שמסתמנת כאחת המותחות בשלב הראשון היא זו שבין ממפיס לקליפרס, כשהדובים חגגו 98:105, איזנו ל-1:1 וכעת הסדרה עוברת ללוס אנג'לס.

סן אנטוניו (1) - יוטה (8) 83:114 (0:2 בסדרה)

איזו השפלה חוו הלילה הג'אז, שבסך הכל הגיעו כדי לתת פייט ובסופו של דבר יצאו בשן ועין. אחרי הכתרתו של גרג פופוביץ' כמאמן העונה ב-NBA, שחקניו הצליחו גם לגמול לו עם ניצחון חד צדדי לחלוטין, כשמעל כולם עמד טוני פארקר שסיים משחק מצוין עם 18 נקודות, ארבעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים.

הסטטיסטיקאים כבר החלו לבדוק מה היה ההפסד המביך ביותר של יוטה בפלייאוף, ושלפו את ההפסד ב-42 נקודות לשיקגו ומייקל ג'ורדן ב-1998. במשחק השלישי שייערך בשבת יוטה יכולה רק לקוות לתת יותר פייט. היא פיגרה 28:17 אחרי הרבע הראשון וב-12 הדקות הבאות היא קלעה 11 נקודות בלבד, כשבמשך שבע דקות רצופות היא לא קלעה, בעוד הספרס ירדו להפסקה ביתרון 28:53.

עבור סן אנטוניו זה ניצחון 12 ברציפות, שיא עונתי עבורה, כאשר שבעה שחקנים בשורותיה סיימו בדאבל פיגר, כאשר קאווי לאונרד קלע 17, דניאל גרין 13 וטים דאנקן הוסיף 12 נקודות לצד 13 ריבאונדים. אצל הג'אז העובדה שהקלעים המצטיינים היו ג'וש הווארד ואל ג'פרסון שקלעו עשר נקודות כל אחד מדברת בפני עצמה.

צפו בתקציר

אורלנדו (6) - אינדיאנה (3) 97:74 (2:1 בסדרה)

אחרי שהמג'יק ניצחו את הראשון והפייסרס השוו את השני, המומנטום נשאר אצל אינדיאנה לא מעט בזכות דני גריינג'ר שלהט עם 26 נקודות ותשעה ריבאונדים, ויחד עם רוי היבט (18 נקודות ועשרה ריבאונדים), הם החזירו בניצחון חוץ אחרי שאיבדו את הביתיות. מי שהמשיך לאכזב בסדרה הזו הוא ריאן אנדרסון, שנתקע על שבע נקודות ושלשה אחת, כשהוא קולע 23 נקודות בסך הכל בשלושת המשחקים.

אינדיאנה טיפסה ל-3:13 מוקדם, כאשר אורלנדו החטיאה את כל חמש הזריקות שלה לפני שהידו טורקוגלו נכנס לעניינים עם שלשה. למרות זאת, עד המחצית אינדיאנה הצליחה לשמור על היתרון עד ההפסקה (38:44). לא הרבה השתנה גם במחצית השנייה, כשפול ג'ורג' וחבריו פתחו מבערים, בעוד ג'אמיר נלסון והמג'יק נתקעו בהתקפה ועד סיום הרבע השלישי הפער צמח ל-55:76.

ברבע האחרון גריינג'ר וחבריו הורידו הילוך והשלימו את הניצחון. אצל אורלנדו הבולט היה גלן דייויס עם 22 נקודות וג'יי ג'יי רדיק קלע 13. ג'אמיר נלסון סיים עם עשר (3 מ-10 מהשדה) ובסך הכל הקבוצה שלו קלעוה 42.3 אחוז מהטווח הזה.

צפו בתקציר

ממפיס (4) - לוס אנג'לס קליפרס (5) 98:105 (1:1 בסדרה)

מי שציפה לראות את הקליפרס משייטים בקלות לשלב הבא נאלץ להתבדות. הלילה קיבלנו מותחן, כשאו ג'יי מאיו להט ברבע האחרון עם עשר נקודות מה-20 שקלע בסך הכל והעניק לממפיס את הניצחון שפותח לגמרי את הסדרה. אחרי שממפיס איבדה יתרון של 27 נקודות במשחק הראשון, הפעם היא לא הרשתה לעצמה ליפול מול הקליפרס, שהיו פחות נחושים.

כריס פול וחבריו נראו מצוין ברבע הראשון, והכוכב הוריד את קבוצתו ביתרון 23:26 בסיומו. אלא שממפיס התעוררה בהמשך ונטלה את ההובלה עם מארק גאסול ומייק קונלי שהפכו ל-47:51 במחצית. הגריזליס לא ממש הצליחו לברוח כשבלייק גריפין השאיר את לוס אנג'לס במשחק, אבל רודי גיי קבע 69:75 לפני שהקבוצות נכנסו לרבע האחרון.

מאריס ספייטס פתח בסערה וניסה ליצור יתרון דו ספרתי, מו וויליאמס הוריד לשבע (שבע דקות לסיום), אך זה היה הלילה של קונלי וזאק רנדולף שסגרו את הסיפור. רודי גיי סיים עם 21 נקודות למנצחים, שבשורותיהם שישה קלעו בדאבל פיגר. קונלי קלע 19, רנדולף 15, ספייטס 11 וטוני אלן 10. אצל הקליפרס פול קלע 29, בלייק גריפין 22, מו וויליאמס וניק יאנג 11 כל אחד. המשחק הבא: בשבת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully