וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: הפיינל פור יוצא לדרך בשבת

המועמדת לזכייה קנטאקי תפגוש את לואיוויל המפתיעה (1:09, ESPN). אוהיו סטייט וקנזס ילחמו על הכרטיס השני (3:49)

אחרי שבועיים מטורפים לחלוטין, כמיטב המסורת של חודש מרץ בעולם כדורסל המכללות האמריקאי, יגיע בסוף השבוע הקרוב רגע השיא של הטורניר המפורסם והיוקרתי, עם הפיינל פור, שייצא לדרך בניו אורלינס בלילה בין שבת לראשון בשני משחקי חצי הגמר.

במשחק המוקדם (1:09, ESPN), תפגוש המועמדת הבכירה לזכייה והמדורגת 1 היחידה שהגיעה למעמד, קנטאקי, ששלטה במחוז הדרום את לואיוויל, שדורגה רביעית במערב. הווילדקאטס רשמו עונה אדירה, שהסתיימה במאזן 0:16 בתוך חטיבת ה-SEC ובמאזן 2:32 כולל לפני שהגיעו לטורניר. בשני הסיבובים הראשונים בטורניר הם הביסו את ווסטרן קנטאקי ואת איווה סטייט, בטופ 16 התגברו על אינדיאנה ובאלייט 8 על ביילור החזקה. קנטאקי נראית נהדר עד כה והיא מובלת על ידי אנתוני דייויס, מייקל קיד גילכריסט, טרנס ג'ונס ומרקיס טיג. המאמן הוא ג'ון קליפרי הוותיק, שמחפש אליפות ראשונה בקריירה על הקווים.

הקרדינלס, ינסו להפתיע את קנטאקי. גם ללואיוויל יש מאמן מפורסם, ריק פיטינו, שמחפש תואר אליפות שני. הראשון שלו הגיע, איך לא, כשאימן את קנטאקי, ב-1996. לואיוויל סיימה העונה רק במאזן 8:10 בתוך חטיבת הביג איסט, אבל מחוץ לחטיבה היא הייתה כמעט בלתי נגיעה ועמדה על מאזן של 9:22. לטורניר הביג איסט היא נכנסה רק מהמקום השביעי, אבל עשתה את כל הדרך לזכייה גדולה ובטורניר הנוכחי היא גברה על דייוידסון וניו מכסיקו בשני משחקים צמודים, לפני שהפתיעה את המדורגת 1 במערב מישיגן סטייט, עם ניצחון 44:57. באלייט 8 היא דילגה מעל פלורידה בזכות קאמבק ענק בדקות הסיום. הכוכב הגדול הוא הפרשמן צ'יין בהאנן, שמספק טורניר נפלא עד כה.

בחצי הגמר (3:49, ESPN) השני תפגשנה המדורגת 2 במזרח אוהיו סטייט והמדורגת 2 במידווסט קנזס. הבאקאייז מאוהיו, מובלים על ידי ג'ארד סאלינג'ר הפנטסטי והמאמן ת'אד מאטה, הגיעו לטורניר במאזן 7:27 בעונה הסדירה ועם הרבה ציפיות. הם דילגו בקלות מעל לויולה בסיבוב הראשון, עברו את גונזגה בקושי רב בהמשך והביסו את סינסינטי בטופ 16. באלייט 8 הם הפילו את המדורגת 1 באזור שלהם, סירקיוז, עם 70:77 ועלו לפיינל פור ראשון מאז עזיבתו של גרג אודן.

הג'ייהוקס מקנזס נהנים מטורניר מצוין של אחת ההבטחות הגדולות שלהם, תומאס רובינסון, כשגם טיישון טיילור הבריק עבורם במשחק האחרון. הם עמדו על 2:16 בחטיבת הביג 12 העונה ועל 6:27 בסך הכל ובטורניר הנוכחי עברו את דטרויט, התקשו מול פרדו וצפון קרוליינה סטייט והתפוצצו באלייט 8 על חשבונה של המודרגת 1 במיד ווסט, צפון קרוליינה, 67:80, עם 22 נקודות של טיילור ו-18 של רובינסון.

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully