וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה לאטלנטה, ארבע נקודות לכספי

הקאבס ספגו הפסד שני בארבעה ימים לאותה יריבה, הפעם 103:102 בהארכה. הישראלי שיחק 14 דקות והוסיף 5 ריב'

קליבלנד נקלעה הלילה (בין רביעי לחמישי) למותחן, אבל בסופו של דבר היא ירדה מנוצחת על ידי אטלנטה 102:103 בהארכה. הקאבס לא מצליחים לחבר ניצחון שני ברציפות אחרי שחגגו מול ניו ג'רזי, ובסך הכל הם עומדים על מאזן של 27:17, כשבחוץ הם ירדו ל-13:8.

עומרי כספי שוב פתח על הספסל ועלה לשחק 14 דקות בלבד שבהן הוא תרם ארבע נקודות בלבד. בסך הכל האחוזים של הפורוורד הישראלי עמדו על 2 מ-3 משתיים, 0 מ-1 משלוש, חמישה ריבאונדים (ארבעה בהגנה) ואסיסט אחד.

ההוקס שרצו לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד לבוסטון השלימו ניצחון שני תוך ארבעה ימים בלבד מול קליבלנד. הקאבס דווקא פתחו חזק את המשחק ועלו ליתרון 21:36, אבל אטלנטה התאוששה וחזרה מפיגור 16, הרבה בזכות ג'ו ג'ונסון שהשווה את המשחק עם שלשה גדולה עם הבאזר, ובהארכה הוא גם היה אחראי לניצחון.

שתי הקבוצות התייצבו לחמש הדקות הנוספות בשוויון 91:91 אבל החטיאו זריקות נוחות. קליבלנד כבר הובילה בשש כשנותרה דקה וחצי לשחק אחרי שקיירי אירווינג קלע שלשה וטריסטן תומפסון המשיך מהקו. בנקודה הזו ג'ונסון החזיר בשלשה משלו, וג'וש סמית' השלים מהלך של שלוש נקודות כדי להשוות ל-101:101. תומפסון קלע רק אחת מהקו לקליבלנד, בעוד ש-18 שניות לסיום ג'ו ג'ונסון עם שתי נקודות השאיר את היתרון להוקס. החטאה של אירווינג בכדור האחרון עלתה לקליבלנד במשחק.

סמית' סיים את המשחק עם 32 נקודות ולא פחות מ-17 ריבאונדים (13 מהם בהגנה), ג'ו ג'ונסון קלע 22, וזאזה פאצ'וליה תרם 14. בקליבלנד, קיירי אירווינג הפגיז 29 נקודות, תשעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים, ואנטואן ג'יימיסון סיפק 23 נקודות ו-12 ריבאונדים. אנתוני פארקר סיים עם שש בלבד.

צפו בתקציר

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully