וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "נאמנות היא הדבר הכי חשוב עבורי"

סופרמן הסביר מדוע החליט להישאר באורלנדו גם למשך 2012/13: "החלטה מאוד קשה. רוצה להביא לעיר אליפות"

חלון ההעברות של ה-NBA יינעל הלילה (בין חמישי לשישי), וקבוצות הליגה מנצלות את השעות שנותרו על מנת לבצע עסקאות אחרונות בהחלט. האקס פקטור הגדול הוא כמובן דוויט הווארד, שמספר שעות לפני נעילת חלון ההעברות הודיע באופן רשמי כי לא רק שיישאר באורלנדו עד תום העונה - אלא אף יוותר על אופציית היציאה מחוזהו, וימשיך בפלורידה גם לעונת 2012/13.

"החודשים האחרונים היו מאוד קשים לי", הודה הווארד במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיימה הערב הקבוצה. "שיניתי את החלטתי, התחרטתי כמה פעמים, זה לא קל כמו שאנשים חושבים, זה מאוד קשה, זה רגע שמשנה קריירה. אני רוצה שהעיר הזו תדע שאני אוהב אותה, אני אוהב את הקבוצה והאוהדים ואני רוצה שכולם יאמינו שאנחנו באמת יכולים לעשות כאן משהו. אני בחור נאמן, נאנמות היא הכל עבורי. אמרתי לשחקנים שיש לנו הזדמנות מצוינת לנצח ואני רוצה להישאר כאן ולהביא אליפות. אני שמח שסיימתי עם זה. עכשיו אפשר לחזור ולהתעסק בכדורסל".

מנכ"ל אורלנדו אלכס מרטינס הוסיף במסיבת העיתונאים: "אנחנו רצוים להודות לדוויט על שנשאר איתנו במטרה המשותפת של זכיה באליפות. אנחנו חושבים שהוא השחקן הכי טוב בעולם, ומאמנים שהוא והחברים שלו לקבוצה יכולים להוליך אותנו לאליפות".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully