וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו בוגוט לגולדן סטייט, מונטה אליס למילווקי

הבאקס והווריורס ביצעו טרייד מעניין, דוויט הווארד הודיע שיישאר באורלנדו. דיווח בניו יורק: מייק דאנטוני עשוי לעוף בקרוב מאוד

סוף סוף טרייד מעניין ב-NBA. אחרי השמועות והדיבורים, הלילה (רביעי) מילווקי וגולדן סטייט ערכו החלפת שחקנים די מעניינת: מילווקי תעביר את הסנטר האוסטרלי אנדרו בוגוט ואת סטיבן ג'קסון לווריורס, בעוד הבאקס יקבלו מהצד השני את מונטה אליס, הפורוורד אקפה אודו והסנטר קוואמבי בראון.

"זה לא דבר רע", הגיב על הטרייד אליס, "אני חוזר הביתה, ואמשיך לעשות את הדברים שאני אוהב לעשות". מילווקי, שלאחרונה הדביקה את הניקס בקרב על המקום השמיני במזרח, מקבלת קלע מצוין והרבה אופטימיות, ועם קו אחורי שכולל את אליס ואת ברנדון ג'נינגס, היא יכולה להמשיך לחלום.

מנגד, בוגוט, שהיה הבחירה הראשונה בדראפט 2005 ומאז בעיקר סבל מפציעות ולא היה מספיק דומיננטי, יקווה להתחלה חדשה בקבוצה חדשה, בתקווה להוכיח את עצמו. לגבי סטיבן ג'קסון, ה"ילד הרע" לא שיחק מאז ה-19 בפברואר כשהוא כביכול סובל מפציעה, וגם הוא חוזר לקבוצה שבה הצליח בעבר, ועלה עמה ב-2007 להופעה היחידה שלה בפלייאוף מאז 1994.

מייק דאנטוני בדרך הביתה

* דוויט הווארד גאל אותנו (ובעיקר את אוהדי אורלנדו) מהייסורים, והודיע שהוא נשאר במג'יק. בינתיים. "דיברנו הרבה", אמר הווארד אחרי הניצחון על מיאמי, "ואמרתי להנהלה שאני רוצה לסיים פה את העונה, ולתת לקבוצה שלנו ולאוהדים שלנו קצת תקווה על העתיד. אבל אני מרגיש שעכשיו חייבים לשנות קצת את המצב. זה יהיה קשה, אבל יש לנו הזדמנות. חייבים לנסות בכל הכוח".

* האם מייק דאנטוני עומד לאבד את משרתו? ניו יורק המידרדרת כבר שכחה מזמן את היסטריית ג'רמי לין, והניקס המידרדרים רשמו שמונה הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים שלהם. הרבה אצבעות מאשימות מופנות לעבר כרמלו אנתוני, שמאז שהוא חזר מהפציעה הקבוצה לא מתפקדת, אבל בניו יורק רומזים שמי שעשוי לשלם את המחיר הוא המאמן דאנטוני, שנהנה מסגל כישרוני מאוד ולא מנצל אותו כראוי.

על פי מקורות בתפוח הגדול, דאנטוני איבד את חדר ההלבשה. השחקנים מתקשים להתחבר לשיטה של המאמן, לא מרוצי מדקות המשחק שלהם ומבולבלים מתרגילי ההגנה וההתקפה שלו. בניו יורק מספרים שכמעט בטוח שדאנטוני לא ימשיך בעונה הבאה (החלום הגדול הוא כמובן להחזיר לקבוצה את פיל ג'קסון, כוכב העבר והמאמן המעוטר בתולדות המשחק), אך ספק מאוד אם דאנטוני יסיים את העונה הנוכחית.

* דרק רוז, כוכב שיקגו, נקנס ב-25 אלף דולר על הביקורת שהעביר על השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully