וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי הודח מהחמישייה, קליבלנד עם הפסד חמישי רצוף

הישראלי שיחק פחות מ-10 דקות וקלע רק 3, הקאבס הפסידו לוושינגטון 101:98. כספי: "זה יהיה טוב עבורי, אלחם בכל מצב"

ביירון סקוט איים, וקיים. עומרי כספי הודח הלילה (ראשון) לראשונה העונה מהחמישייה הפותחת של קליבלנד, ששיחקה בוושינגטון ורשמה הפסד נוסף, 101:98 לוויזארדס. זה היה ההפסד החמישי ברציפות של הקאבס, שמאבדים גובה אחרי תקופה חיובית.

אתמול אמר סקוט שהוא מתכנן שינוי במערך, והיום הוא עשה את זה. עד עתה הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה בכל המשחקים, אך היכולת המאכזבת שלו גרמה למאמן סקוט להעדיף לפתוח עם אלונזו ג'י. כספי רשם שיא שלילי של קצת פחות מ-10 דקות משחק בלבד, בהן קלע 3 נקודות (1 מ-2 מהשלוש, 0 מ-1 לשתיים) וקלט 3 ריבאונדים.

כספי ייאלץ להתרגל למעמדו החדש, שבו הוא משחק עם המחליפים ומקבל מעט מאוד דקות. כבר הלילה ניתן היה לראות שהמאזן של הקבוצה שלו בדקות שהוא היה על המגרש הוא 14-. אלונזו ג'י, אגב, המחליף של כספי, שיחק 33 דקות וקלע 11 נקודות. כמו כן, ריאן הולינס פתח לראשונה העונה.

בסיום סקוט שלח עוד ביקורת מרומזת לכספי ולמחליפים. "היחידה השנייה שלנו לא הצליחה לקלוע בהתקפה, ואילו המחליפים שלהם היו מצוינים, זה היה ההבדל", אמר המאמן.

ג'ורדן קרופורד קלע 31, והוליך את הוויזארדס (28:8) לריצת 5:14 ברבע הרביעי, שהעניקה למארחת יתרון בטוח עליו שמרה עד לסיום. ג'ון וול הוסיף 24 נקודות, והוויזארדס עם ניצחון ראשון אחרי שישה הפסדים. מנגד, אנטואן ג'יימיסון קלע 29 נקודות לקאבס (22:13), קיירי אירווינג קלע 20 וחילק 6, ואנתוני פארקר שוב החטיא שלשה עם הבאזר שיכלה לשלוח את המשחק להארכה.

כספי הגיב להדחה שלו מהחמישייה. "אני חושב שזה יהיה טוב עבורי ועבור הקבוצה", אמר הפורוורד, "אני אלחם עבור המאמן בין אם אהיה בחמישייה או אם אעלה מהספסל. אני חושב שזו תהיה הזדמנות מצוינת עבורי, במיוחד לשחק כשאין הרבה לחץ בפתיחת המשחק או בפתיחת המחצית. אני אכנס שהמשחק יותר זורם ואוכל לעשות יותר דברים".

גם סקוט הסביר את המהלך, ואמר: "אנחנו צריכים על המגרש שחקנים עם יותר אנרגיה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפתוח את המשחק בפיגור 10 או 12 נקודות ואז לנסות לחזור. עדיף לשים על המגרש יותר שחקנים אתלטיים, ושייתנו יותר אנרגיה".

צפו בתקציר המשחק

עוד הלילה ב-NBA: נוביצקי קלע 40, קווין לאב קלע 42, אוקלהומה הפסידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully