וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עונתי לכספי, קליבלנד ניצחה בשארלוט

הפורוורד הישראלי ממשיך במגמת השיפור ו-14 נקודות שלו סייעו לקאבלירס לנצח 94:102 את הבובקאטס ולחזור למאזן חצוי

עומרי כספי ממשיך למצוא את מקומו בקליבלנד ולהשתפר אחרי פתיחת העונה החלשה שלו. הלילה (שני), ביום מרטין לות'ר קינג, הפורוורד הישראלי נתן את משחקו הטוב ביותר העונה, קלע 14 נקודות ועזר לקאבלירס להשיג ניצחון נאה 94:102 בשארלוט. הניצחון החזיר את קליבלנד למאזן חצוי.

כספי כרגיל עלה בחמישייה של ביירון סקוט וקלע מהקו את שתי הנקודות הראשונות של קבוצתו במשחק. מיד אחר כך הוא גם סידר אסיסט לורז'או ואת הרבע הראשון קליבלנד סיימה ביתרון שבע.

בשמונה הדקות הראשונות של הרבע הבא ישב הישראלי על הספסל וראה איך הבובקאטס הופכים את התוצאה ורצים ליתרון חמש. הוא חזר לקראת סוף המחצית וקלע שתיים נוספות, אבל שארלוט ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 11.

הרבע הבא היה מצוין עבור כספי, שהחטיא את שתי הזריקות הראשונות שלו, אבל בהמשך השיג לא פחות משלוש פעמים סל ועבירה וסיים את הרבע עם עשר נקודות נוספות ו-14 בסך הכל וכך הוא גם סיים את המשחק, לאחר שברבע האחרון הוא נכנס רק 54 שניות לסיום.

בסופו של דבר, היה זה כאמור משחקו הטוב ביותר של כספי העונה. הוא סיים 24 דקות עם 4מ-8 מהשדה, 0 מ-2 לשלוש, 6 מ-7 מהקו והוסיף שבעה ריבאונדים, שני אסיסטים, שלוש עבירות וחטיפה.

את קליבלנד הובילו הבחירה מספר אחת בדראפט קיירי אירווינג עם 25 נקודות ואנטואן ג'יימסון, עם 20. בשארלוט בלטו די. ג'יי. אוגוסטין עם 24 וג'רלד הנדרסון עם 17.

צפו בתקציר המשחק

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully