וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו ג'רזי ניסתה להעביר את ג'ורדן פארמר לממפיס

אקס מכבי ת"א ואנתוני מורו הוצעו תמורת או ג'יי מאיו בשתי עסקאות נפרדות, אלא שהגריזליס השיבו לשתיהן בשלילה

עוד בעונה שעברה חיפשה ממפיס לשלוח את או ג'יי מאיו בטרייד, ולקראת מועד תום מועד ההעברות אשתקד הצליחה להגיע לסיכום עם אינדיאנה, בעסקה שאמורה היתה להעביר לגריזליס את ג'וש מקרוברטס בתמורה. הטרייד המדובר לא הוגש לליגה בזמן ובוטל, מאיו הפך לשחקן ספסל חשוב בריצה המצוינת של ממפיס בפלייאוף 2011, אלא שבמועדון עדיין מנסים לנצל את ערכו הגבוה בכדי לבצע שינוי מסוים בסגל.

בימים האחרונים מדווחת התקשורת האמריקאית על שתי עסקאות ספציפיות בנוגע למאיו, שתיהן עם ניו ג'רזי. בראשונה הציעו הנטס את הקלעי המחונן אנתוני מורו עבורו הקומבו-גארד המוכשר ונענו בשלילה, ובשניה את אקס מכבי תל אביב ג'ורדן פארמר ובחירת דראפט עתידית, אך שוב נענו בשלילה. האינרטס של ניו ג'רזי כלכלי בעיקרו, שכן החוזה של מאיו מסתיים בקיץ הקרוב, בעוד אלה של פארמר ומורו נמשכים עד קיץ 2013, והנטס מעוניינים לפנות כמה שיותר מקום תחת תקרת השכר על מנת לנסות לפתות את דוויט הווארד.

פארמר מקבל יותר ויותר דקות משחק בשבוע האחרון, ו-11 משחקים אל תוך העונה הוא מעמיד ממוצעים של 8.5 נקודות (47% מהשדה, 46% ל-3, 86% מהעונשין), 1.3 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים ב-16.4 דקות.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully