וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה 98:78 לפורטלנד, סקוט זעם על כספי

הישראלי קלע 10 נקודות, אך סיים עם 0 מ-5 מהשלוש וננזף על ידי המאמן: "מילא להחטיא, אבל לא לרדת להגנה? לא אשתוק"

עומרי כספי המשיך גם הבוקר (שני) את יכולת הקליעה הלא משכנעת שלו מתחילת העונה. הפורוורד הישראלי אומנם הצליח לסיים עם 10 נקודות, אבל ראה את קליבלנד מפסידה בפורטלנד לבלייזרס 98:78. כספי ממשיך בינתיים לפתוח בחמישייה, אבל הלילה קלע 4 מ-10 מהשדה כשהוא מחטיא את כל הניסיונות שלו מעבר לקשת: 0 מ-5. הישראלי הוסיף אסיסט אחד ואיבוד אחד, ולא קטף אף ריבאונד ב-22 דקות. מאז תחילת העונה אחוזי הקליעה של כספי עומדים על 37 אחוז.

בשלב מסוים המאמן ביירון סקוט הושיב את כספי על הספסל, לאחר שהחטיא שלשה ולא חזר להגנה במהלך הרבע הראשון. "זה פשוט בלתי מתקבל", אמר בכעס סקוט, "אפשר להחטיא זריקות, זה לא מפריע לי. אבל לא לעשות את העבודה שלך בהגנה? על זה לא אעבור בשתיקה".

כספי לא היה היחיד בקליבלנד שסבל מערב בינוני, ולמעשה הוא היה הקלע השני בטיבו בקבוצה, אחרי הרוקי קיירי אירווינג, שקלע 21 נקודות. מחליפו של כספי, אלונזו ג'י, הצליח לקלוע רק 3 נקודות, בעוד אנטואן ג'יימיסון, כוכב הקבוצה עד עתה העונה, הסתפק ב-3 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה. טריסטן תומפסון, עוד רוקי מבטיח של הקאבס, קלע 10 נקודות. קליבלנד (מאזן 4:4) סיימה את הערב עם 3 מ-24 מהשלוש (12 אחוז) ועם 36 אחוזי קליעה מהשדה. עבור הקאבס היה משחק שלישי במהלך מסע של שמונה משחקי חוץ.

פורטלנד, לעומת זאת, ממשיכה את פתיחת העונה החיובית שלה (2:6), ועל אף פתיחה איטית הבטיחה ניצחון קליל. למרקוס אולדרידג' קלע 28 נקודות, ווסלי מתיוז תרם 24, ג'ראלד וואלאס קלע 16. סמיח ארדן, הסנטר הטורקי של קליבלנד, שותף לראשונה העונה.

לכל שאר משחקי הלילה

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully