וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש נקודות לעומרי כספי בניצחון קליבלנד

הישראלי פתח, קלע 2 מ-3 מהשדה ואיבד 4 כדורים ב-19 דקות ב-101:115 על שארלוט, מחליפו אלונזו ג'י קיבל 28 דקות

קליבלנד רשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון מעודד נוסף כשגברה 101:115 על שארלוט, אך מבחינת עומרי כספי התמונה פחות ורודה. הפורוורד הישראלי שמר על מקומו בחמישייה אך זכה ל-19 דקות בלבד, במהלכן קלע 5 נקודות (2 מ-3 מהשדה, 1 מ-2 משלוש, 0 מ-2 מהקו), קלט ריבאונד אחד, מסר שני אסיסטים ואיבד 4 כדורים.

הקאבס, שעלו למאזן של 2:3, נעזרו בעוד יום קבוצתי מצוין מחוץ לקשת (10 מ-21), ובתצוגה מרשימה של שני הרוקיז המבטיחים קיירי אירווינג וטריסטן תומפסון, הראשון קלע 20 נקודות והוסיף 6 אסיסטים ללא אף איבוד, השני סייע עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים.

שארלוט, שהפסידה בפעם הרביעית ברציפות וצנחה למאזן 4:1, הצליחה להחזיק מעמד בפיגור סביר במחצית הראשונה שהסתיימה ב-51:57 לקאבס, אבל בוריס דיאו נקלע לבעיית עבירות מוקדמת ופרט לדי ג'יי אוגוסטין (26 נקודות) קורי מגטי (21) וג'ראלד הנדרסון (16) אף אחד מהנשקים ההתקפיים של הבובקאטס לא תפקד.

לצד הצעירים המקומיים כיכב גם אנטואן ג'יימיסון עם 19 נקודות והנהיג את הבריחה שסגרה את המשחק בדרך ל-65:80 ברבע השלישי, וקליבלנד עלתה למאזן חיובי לראשונה מאז תחילת נובמבר 2010, אז העמידה מאזן של 3:4 בתחילת העונה שעברה.

התקשורת בקליבלנד כבר החלה בספקולציות על כך שג'י יקודם לחמישייה על חשבון כספי לאור מספר הדקות הרב שביירון סקוט מעניק לו, אך בינתיים אמור הפורוורד הישראלי להמשיך לפתוח בעמדת הסמול פורוורד גם הלילה בטורונטו.

סקוט עצמו לא נשמע כמי שמתכוון לבצע שינויים כשאמר בסיום: "מה שאני הכי אוהב בקבוצה שלי היא תחושת האחווה. השחקנים נהנים לשחק זה עם זה, ותמיד אמרתי שאני מעדיף עם כימיה ואחווה על קבוצה עם כישרון וזהו".

צפו בתקציר המשחק

עוד הלילה: שיקגו גירדה ניצחון, אוקלהומה סיטי שוב הפסידה

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully