וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה, עומרי כספי קלע שבע נקודות

הקאבס חגגו ניצחון ראשון העונה, 89:105 בחוץ נגד דטרויט, 20 דקות לישראלי. סקוט: "היינו אגרסיביים מההתחלה עד הסיום"

אחרי שפתח את עונת 2011/12 עם שתי נקודות בלבד ובצורה מאכזבת נגד טורונטו, עומרי כספי נכנס הלילה (בין רביעי לחמישי) טוב יותר לעניינים נגד דטרויט, וקבוצתו קליבלנד השיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה 89:105 במשחק החוץ. הפורוורד הישראלי, שעלה שוב בחמישייה, שיחק 20 דקות שבהן קלע שבע נקודות.

כספי קלע 2 מ-4 מהשתיים והוסיף שלשה אחת בזריקה היחידה שלקח מחוץ לקשת. מעבר לכך הוא הוריד ארבעה כדורים חוזרים (שניים בהתקפה ושניים בהגנה), חילק אסיסט אחד, חטף כדור ואיבד שני כדורים. בלילה שבין שישי לשבת קליבלנד תצא למשחק חוץ נגד אינדיאנה, ומולה הוא יקווה להמשיך להעלות את הגרף, ולא פחות חשוב מכך, שקבוצתו תמשיך לנצח.

המשחק נפתח בצורה צמודה, כפי שאפשר היה לצפות, כשבאותן דקות קיירי אירווינג נחשב לדומיננטי בשורות האורחים. את השלשה שלו, כספי קלע ארבע דקות בתוך הרבע הראשון אחרי אסיסט מצוין של אירווינג, והקאבס ירדו ביתרון 23:25 בסוף הרבע הראשון בעקבות נקודות עם הבאזר של ראמון סשנז.

רודני סטאקי שמר את הפיסטונס ברבע השני, אבל הקאבס כבר טיפסו ל-10 הפרש עם עוד סל של אירווינג, וברנדון נייט רק הוריד את דטרויט עם שלשה ל-50:39 בסיום הרבע השלישי. סמרדו סמואלס הקפיץ כבר ל-15 הפרש, בן גורדון ניסה לעצור את הריצה של קליבלנד, אבל זה לא ממש עזר כשהפיסטונס נעלמו בהתקפה באותן דקות.

לא פחות משישה שחקנים של קליבלנד סיימו בספרות כפולות את המשחק, ובראשם סמואלס עם 17, כשמצטרפים אליו סשנז (16, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים), אנטואן ג'יימיסון (15), אירווינג (14, 7 אסיסטים), אנדרסון ורז'או וטריסטן תומפסון (10 כל אחד). בן גורדון הוביל את המפסידים עם 25 נקודות וברנדון נייט חתם עם 23.

קיירי אירווינג סיפר בסיום המשחק: "במשחק הקודם לא נהניתי. אני חושב שרציתי להיות רציני מדי. לא התבדחתי ולא היה לי חיוך על הפנים. פשוט הרגשתי נוח הפעם".

מאמנו ביירון סקוט הוסיף: "היינו פשוט יותר אגרסיביים מההתחלה ועד הסיום". על הרוקי שלו, אמר: "אמרתי לו לפני המשחק: 'כשיש לך את הכדור בידיים, אתה צריך לדחוף אותו עד לאפיסת כוחות".

מאמן דטרויט לורנס פרנק: "אתה מקבל מה שמגיע לך. כשדברים לא הולכים טוב מבחינה התקפית, זה קשה. נכנענו קצת. אנחנו מרגישים שאכזבנו את האוהדים. זה לא משהו שאפשר לתקן בשבועיים, זה ידרוש מאיתנו הרבה עבודה".

צפו בתקציר המשחק

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully