וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנה פייסרס: תתחילו לתת כבוד

מתי ברסקי

20.12.2011 / 8:00

מחממים את הפרקט: אינדיאנה צירפה את דייויד ווסט ויצרה קבוצה עמוקה, מגוונת וקשוחה, שתנסה להפוך לסוס השחור בפוסט סיזן

פורוורד אינדיאנה פייסרס דני גריינג'ר חוגג סל ניצחון עם חבריו. רויטרס
העונה הרוטציה באינדיאנה עמוקה ומגוונת, וזאת מבלי שהקבוצה עשתה שימוש מלא במקום הפנוי בתקרת השכר/רויטרס

מאזן בעונה שעברה: 45:37

סיימה את העונה: מקום שמיני במזרח, הפסידה 4:1 לשיקגו בסיבוב הראשון

מה מי מו

חמישייה: דארן קוליסון, פול ג'ורג', דני גריינג'ר, דייויד ווסט, רוי היברט

ספסל: ג'ורג' היל, טיילר הנסברו, ג'ף פוסטר, דנטיי ג'ונס, לאנס סטיבנסון, לואיס אמונדסון, איי. ג'יי פרייס, ג'ף פנדרגראף

מאמן: פרנק ווגל, עונה שנייה כמאמן ראשי

מועמד לפריצה:

כשפול ג'ורג' נבחר על ידי אינדיאנה בדראפט 2010 הוא היה בן 20, סווינגמן אתלטי בגובה 2.03 מטר, עם יסודות טובים בקליעה ובהגנה. מאז שעברה שנת הרוקי של ג'ורג', הוא תפס מקום בחמישייה ב-19 המשחקים האחרונים של העונה הסדירה והיישר לסיבוב הראשון בפלייאוף, שם הוא שמר היטב את דרק רוז (37.1% מהשדה ל-MVP באותה סדרה); ובקיץ ג'ורג' צמח באינץ' שלם (2.5 ס"מ), לצד תוספת מבורכת של מאסת שרירים. הפייסרס אומנם ניסו לצרף סקוררים כמו ג'מאל קרופורד ואו.ג'יי. מאיו בשבועות האחרונים, אבל בפועל מייק דאנליבי עזב, ג'יימס פוזי שוחרר וברנדון ראש נשלח בטרייד תמורת גבוה נוסף. מכאן שג'ורג' יקבל דקות משמעותיות בשתי עמדות הכנף, במיוחד אם גריינג'ר ימשיך להיפצע - ואולי אף יישלח בטרייד כדי לפנות מקום לצעיר העולה.

אקס-פקטור:

לפני שנה הימרתי על רוי היברט כמועמד לפריצה, אבל הוא המשיך להיות הענק הלוחש במקום כוח אמיתי בצבע. היברט תרם 7.5 ריבאונדים למשחק בלבד, ירד באחוזי הקליעה (46.1% מהשדה) ודרך במקום מבחינת כמות פאולים למשחק (3.2). הנתון האחרון מצביע כי לא חל שיפור בנושא מעונותיו הקודמות בליגה, והדבר מגביל את זמן המשחק שלו (פחות מ-28 דקות למשחק). חוסר היציבות של היברט מתבטא גם בתנודות המשקל שלו, כשהקיץ הוא ניסה להעלות מחדש קצת מהקילוגרמים שהשיל מאז כניסתו לליגה, במטרה לשפר את המיקום בפוסט. למרות מצבת הגבוהים העמוקה שבירד יצר באינדיאנה העונה, היברט הוא החוסם היחידי מביניהם והפייסרס יקוו שהוא מסוגל להעמיד מספרים כמו בניצחון הפלייאוף הבודד מול שיקגו - 16 נקודות, 50% מהשדה, 10 ריבאונדים ו-3 חסימות - על בסיס קבוע.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: ווסט וגריינג'ר מצליחים להישאר בריאים ולהנהיג את הקבוצה, קוליסון בעונתו השלישית משחק כמו הרוקי מההורנטס ולא כמו הסופמור מאינדיאנה, היברט מאסיבי וקשוח יותר מאי פעם הופך לכוח דומיננטי בצבע, ג'ורג' היל ופול ג'ורג' או בכינויים החדש דאבל ג'ורג', מספקים מגוון פתרונות הגנתיים לעמדות 1-2-3 וגם תורמים לא מעט בהתקפה, הנסברו-פוסטר-אמונדסון הופכים כל פוזשן באוויר למלחמה על הפרקט. אינדיאנה מסיימת שלישית במזרח, עוברת את הסיבוב הראשון בפלייאוף ולוקחת את שיקגו/מיאמי לסדרה ארוכה ומתישה.

תסריט פסימי: גריינג'ר לא עומד בעומס של עונה מקוצרת ונפצע כל שלישי וחמישי, ערך הטרייד שלו בשפל וג'ורג' לא קרוב בכלל להיכנס לנעליו. ווסט דווקא מחזיק מעמד אך אינו בכושר ומעבר לשיא, מה שמזיק לפייסרס ולהתקדמות של הנסברו. קוליסון עדיין לא נראה כמו הפתרון בעמדת הרכז, כנ"ל היל. הנטס או הבאקס תופסים את משבצת הפלייאוף של אינדיאנה, שחוזרת לשוליים האפרוריים של הלוטרי.

תחזית: הרוטציה באינדיאנה עמוקה ומגוונת, מבלי שהקבוצה עשתה שימוש מלא במקום הפנוי בתקרת השכר. יש עם מי לשחק הגנה, ווסט והיל משדרגים את התקפת הקבוצה, המאמן ווגל עושה שם עבודה טובה והוא קיבל את מושכות האימון רק בפברואר. הפייסרס בהחלט מסוגלים לחזור לפלייאוף העונה והפעם עם יתרון ביתיות, המיקום תלוי גם במה שיקרה עם קבוצות אחרות וינוע בין שלישי לשישי ומעמד של סוס שחור בפוסט סיזן.

שיקגו מאמינה בהגנה

קליבלנד בונה עצמה מחדש

דטרויט עדיין נראית תקועה

מילווקי מפנטזת על פלייאוף

מחממים את הפרקט: הבית הדרום מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully