וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט פיסטונס: תזמינו רכב חילוץ

יובל שפירא

20.12.2011 / 8:00

מחממים את הפרקט: גרג מונרו ישתפר, טיישון פרינס יוכיח שהיה נכון להשאירו, ברנדון נייט יתגלה כרכז, ודטרויט תישאר תקועה

טיישון פרינס, דטרויט פיסטונס. Rich Addicks, AP
הפיסטונס הולכים לשומקום/AP, Rich Addicks

מאזן בעונה שעברה: 52:30.

סיימה את העונה: מקום 4 בבית המרכזי ו-11 במזרח – רחוק מהפלייאוף ועם מעט כדורים בלוטרי.

מה מי מו

חמישייה: רודני סטאקי, ברנדון נייט/בן גורדון, טיישון פרינס, גרג מונרו, בן וואלאס

ספסל: בן גורדון/ ברנדון נייט, וויל ביינום, יונאס ירבקו, אוסטין דיי, צ'ארלי וילנואבה, ג'ייסון מקסייל, טריקו וויט, דמיאן ווילקינס, ורנון מקליין.

מאמן: לורנס פרנק, עונה ראשונה בפיסטונס, ועונה שמינית בליגה.

מועמד לפריצה:

הקו הקדמי של דטריוט מציג, זה לצד זה, את עתידה של דטריוט פיסטונס – גרג מונרו, ואת עברה – בן וואלאס. קשה להישאר אדיש נוכח מפגש הדורות המרגש, אבל סביר שבמהרה פרנק יטיל על וואלאס לבצע את עבודות השירות במרכז הגריאטרי בזמנו הפרטי. כשזה יקרה, מונרו ינוע לעמדת הסנטר, וישאיר את האחרים להילחם על עמדה 4. חצי מהספסל של דטריוט יכול לשחק שם, אבל אני מהמר שכשהאבק יתפזר יתגלה שיונס ירבקו השתלט על העמדה. אחרי עונת רוקי מרשימה, הוא ישב בחוץ עונה שלמה על סעיף אכילס. הדיווחים הם על שחקן שעבד קשה כל הדרך החוצה מהפציעה, והוא תוגמל בחוזה ארוך טווח עוד טרם חזר ושיחק משחק נוסף. ירבקו צריך לקחת את העונה זאת צעד אחר צעד, תחילה להבטיח את מקומו בחמישייה, ומי יודע, אולי להראות שלפיסטונס יש עוד אופציה במשחק הפנים.

אקס-פאקטור:

הדו"ח האחרון של ג'ון הולינג'ר, אשף המספרים של ESPN, חשף עובדה מפתיעה – טיישון פרינס הוא השחקן עם אחוז הקליעה הגבוה ביותר באזור הטבעת. לא בלה לה לנד של עיר המכוניות אלא בליגה כולה, כלומר יותר משחקנים כמו דוויט האוורד או בלייק גריפין. בקבוצה מוגבלת התקפית כמו דטרויט בה הקלעים חסרי טווח קליעה לשלוש, והגבוהים חסרי יכולת סיום ליד הסל, הפיסטונס יוכלו להרוויח אוויר לנשימה מהזרמת כדורים לאטרייה המוכשרת הזאת.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: ברנדון רייט הוא רכז אמיתי ולא שכפול של סטאקי. מונרו מתקדם צעד נוסף, מפוטנציאל דאבל-דאבל לגבוה מוביל בליגה, ודטרויט מפסידה את דרכה לעבר בחירה ראשונה בדראפט חזק. ועם עוד קצת מזל, דומארס מצליח לתרגם את אחד מהחוזים הבעייתיים שלו לבחירה נוספת בדראפט הקרוב.

תסריט פסימי: מונרו לא מצליח להתגבר על חוסר יכולתו לסיים קרוב לסל, ברנדון נייט מתגלה כפלופ הראשון מבית היוצר של קואץ' ג'ון קאליפרי זה שנים, הפיסטונס מגלים שכמה שהם גרועים, טורונטו איומה לא פחות ולשארלוט יש את לוח הזמנים הרע בליגה. שוב, מקום 11 במזרח. אין הווה אין עתיד.

תחזית: הפיסטונס גרועים, אבל לא גרועים מספיק. לוח הזמנים הצפוף והעונה הקצרה מגדילים את השונות ומעלים את האפשרות שהפיסטונס יתפסו רצף בר-מזל, כשם שקבוצה או שתיים יפלו תחתיה. למרות שמונרו ישתפר, פרינס יוכיח שהיה נכון להשאירו ונייט יתגלה כרכז מן המניין, דטרויט תסיים קצת "גבוה מדי", ותהיה קצת רחוקה מהפרוספקטים המובילים של דראפט 2012.

שיקגו מאמינה בהגנה

קליבלנד בונה עצמה מחדש

אינדיאנה הולכת להפתיע אתכם

מילווקי מפנטזת על פלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully