וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד סטרן אישר: כריס פול עבר לקליפרס

הקומישינר סוף סוף איפשר לרכז לעזוב, ההורנטס יקבלו תמורתו את אריק גורדון, כריס קיימן, אל פארוק אמינו ועוד בחירת דראפט

יומיים אחרי שדייויד סטרן ביטל את מעברו של כריס פול ללוס אנג'לס קליפרס, אושר הלילה (בין רביעי לחמישי) הטרייד הגדול ששלח את CP3 לקבוצה השנייה של עיר המלאכים תמורת אריק גורדון, כריס קיימן, אל פארוק אמינו ובחירת הסיבוב הראשון של מינסוטה בדראפט הקרוב.

כזכור, ספג סטרן ביקורות קשות על שחסם את הטרייד הגדול שהיה אמור לשלוח את פול ללייקרס ונמנע תחילה לאשר גם את העסקה שרקחו הקליפרס, אך בסופו של דבר השתכנע הקומישינר, שמשמש למעשה כג'נרל מנג'ר של ההורנטס שנמצאים בבעלות הליגה, ונתן לרכז הנואש לעזוב את מבוקשו.

"ידעתי שאנחנו עושים את הדבר הטוב ביותר עבור ניו אורלינס", אמר סטרן אחרי אישור הטרייד. "אתה חייב לדבוק במה שאתה חושב שהוא הצעד הנכון, ואני מודה שזה לא היה כיף גדול, אבל לא משלמים לי כדי ליהנות".

פול בן ה-26, שנבחר על ידי הצרעות במקום הרביעי בדראפט ב-2005, נבחר ארבע פעמים לאולסטאר והעמיד אשתקד ממוצעים של 18.7 נקודות ו-9.8 אסיסטים למשחק, יזכה סוף סוף לשחק בקבוצה עם שוק תקשורתי גדול ולשתף פעולה עם סופרסטאר בדמותו של בלייק גריפין.

ההורנטס, שהיו אמורים לקבל בעסקה הראשונה עם הלייקרס את למאר אודום, קווין מרטין ולואיס סקולה, יתנחמו בהגעתו של גורדון בן ה-23, שצלף 22.3 נקודות למשחק בעונה שעברה, יחד עם הנוכחות בצבע של קיימן המנוסה, הכישרון הלא ממומש של אל אמינו הצעיר וההבטחה לגיוס כוכב נוסף בעזרת בחירת הדראפט של הטימברוולבס החלשים.

אורלנדו לא מוותרת על הווארד, מארק גאסול נשאר בממפיס

קווין גארנט תוקף את המירוץ המטורף לפתיחת העונה

הליגה תפצה את האוהדים בשידור השבועיים הראשונים חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully