וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מהליגה הטובה בעולם, 11.12

כריס פול לא יגיע ללייקרס, הקליפרס חזק בתמונה. דייויד ווסט חתם באינדיאנה. מיאמי מעוניינת בבילאפס, ביבי בניו יורק

שבועיים בלבד. זה כל מה שנותר ליום הפתיחה המרגש של ה-NBA והקבוצות ממשיכות להתחזק ולהתחמש לקראת העונה שבדרך. הסגלים נסגרים עם כל יום שעובר ואנחנו ממשיכים לנסות ולעזור לכם לעמוד בקצב המטורף של ההחתמות והשמועות בליגה הטובה בעולם:

* כריס פול כבר לא יגיע ללייקרס, אבל הוא עדיין עשוי למצוא את עצמו מסתובב ברחובות הוליווד, אחרי שהקליפרס הביעו עניין בצירופו. בינתיים החתימה הקבוצה הקטנה של לוס אנג'לס את קרון באטלר הנפלא.

* דייויד ווסט סיכם לפני מספר ימים בבוסטון לשלוש עונות, אך נפילת הטרייד של כריס פול פוצצה גם את העסקה הזאת. הערב חתם באופן רשמי הפאוורד פורוורד של ניו אורלינס באינדיאנה על חוזה לשנתיים, בשווי 20 מיליון דולר.

* לאחר שלא הצליחה לקבל את פאו גאסול בעסקת כריס פול, הגישה הערב יוסטון טיוטת חוזה למארק גאסול, שחקנה החופשי של ממפיס. על פי דיווחים, הרוקטס הציעו 55 מיליון דולר ל-4 עונות עבור האח הצעיר לבית משפחת גאסול, וכעת לגריזליס יש שלושה ימים להשוות את ההצעה, או לאבד את הסנטר המצוין.

* מיאמי מנסה להוסיף ניסיון לקבוצה, כשהשם החדש שעלה הוא צ'ונסי בילאפס, ששוחרר מהניקס.

* ולהיפך: ניו יורק עצמה צירפה באופן רשמי את מייק ביבי הוותיק, ששוחרר ממיאמי.

* פילדלפיה החתימה כמה שחקנים ביממה האחרונה. הפורוורד ת'אדיוס יאנג, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה והפך לשחקן חופשי, יישאר בקבוצה. נשיא הסיקסרס רוד ת'ורן הודיע שישווה כל הצעה על יאנג, אבל אף לא אחת כזאת אכן הגיע לשחקן והוא סגר את תנאיו לחוזה רב שנתי בעיר האחווה. "אני אוהב את פילדלפיה ואמשיך לשחק עם כל הלב", מסר השחקן. הקבוצה החתימה בסוף השבוע גם את שתי בחירות הדראפט שלה ניקולה ווצ'יביץ' ולבוי אלן, כמו גם את אנטוניו אנדרסון, דווין ג'ונס, קסביאר סילאס ומייק טיסדייל.

* טורונטו ממשיכה להתחזק. אחרי ראסול באטלר, הגיע תורו של הסנטר ג'מאל מגלור לנחות בקנדה. השחקן, ששיחק בעונה שעברה במיאמי, אמר: "זה כבוד גדול ופריבילגיה עבורי".

* דטרויט אומנם שיחררה את ריפ המילטון הותיק, אבל בחרה להשאיר סמל אחר, טיישון פרינס. גם דמיאן וילקינס, אחיינו של דומיניק האגדי, חתם בקבוצה.

* אטלנטה החתימה את ולדימיר רדמנוביץ', הפורוורד שעזב את גולדן סטייט. ההוקס הביעו עניין ראשוני גם בגילברט ארינאס, ששוחרר מאורלנדו.

* אורלנדו, שמתחילה להתכונן לחיים שאחרי דוויט הווארד (שביקש באופן רשמי למצוא לו טרייד), צירפה את וון וויפר. זה השחקן השני מבוסטון שמגיע לקבוצה, אחרי הטרייד בין גלן דייויס לברנדון באס.

* פיניקס החתימה סופית את הגארד המעניין והקופצני שאנון בראון, שסיים את דרכו אצל הלייקרס.

* הימים הסוערים של האלופה דאלאס מאבריקס לא נגמרים. אחרי צירופו של למאר אודום ושיחרורו של טייסון צ'נדלר, כעת ישנם שמועות בטקסס על הגעה אפשרית של דוויט הווארד ווינס קרטר. בינתיים, הפורוורד ברנדן רייט חתם בקבוצה.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully