וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד נפרד: "הליגה עוד תתגעגע לברנדון רוי"

כוכב הבלייזרס פרש ("חושב על המשפחה"), פלאש מחמיא: "משני הגארדים הטובים בליגה". גאסול: "המצב שלי לא קל"

יום עצוב לברנדון רוי, לאוהדי פורטלנד ולכל לחובבי ה-NBA: הגארד המצוין של הבלייזרס הודיע הערב (שבת) רשמית על פרישה מכדורסל בגלל פציעה חוזרת בברכו ואישר את הדיווחים הכואבים.

"אחרי התייעצות עם הרופאים, אני נאלץ להודות שאני סובל מפציעה מסיימת קריירה", אמר רוי בהצהרה, "המשפחה שלי והבריאות שלי הם שני הדברים הכי חשובים לי בקריירה, וההחלטה שלקחתי הייתה תוך כדי מחשבה עליהם ועל איכות החיים שלי".

רוי, רוקי השנה ב-2007 עם שלוש הופעות באולסטאר, סבל מבעיות בריאותיות לאורך רוב הקריירה שלו. "הוא העניק לנו רגעים נפלאים", הודה הבעלים של הבלייזרס פול אלן, וגם ברחבי הליגה ידעו להיפרד מהכוכב. "אני רוצה לחלוק כבוד לאחד משני הגארדים הטובים בליגה", כתב דווין וויד, "המשחק יתגעגע לברנדון כמו שהוא יתגעגע למשחק".

* פאו גאסול ערך הלילה אימון עם הלייקרס, בצל הידיעות שהוא צפוי לעזוב ליוסטון. "אתה מנסה להפוך את העיר שבה אתה מתגורר לבית שלך, אבל זה קשה, כי ברגע שאתה מסתדר במקום ומרגיש בנוח, הכל יכול לקרות", אמר גאסול, "עברתי פה הרבה, זכיתי בשתי אליפויות, וקיוויתי לזכות בעוד אחת. אבל זה חלק מהעסק, ובכל זאת, כשזה קורה לך, זה קצת קשה יותר". על הדיבורים סביבו: "זה לא היה קל, לא קל, גם מבחינה רגשית. קשה שמדובר בדברים שלא בשליטה שלך ולא תלויים בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully