וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד ווסט סיכם בבוסטון, וינס קרטר בדרך לדאלאס

שמועות מהליגה הטובה בעולם, 10.12: ריפ המילטון בדרך לשיקגו, "אייר קנדה" מתקרב למאבס, בילאפס שוחרר מניו יורק

קבוצות ה-NBA עדיין תחת הלם גדול בעקבות החלטת הליגה לבטל את טרייד הענק במרכזו אמור היה לעבור כריס פול ללוס אנג'לס לייקרס. בעוד שהקבוצה מהוליווד, ניו אורלינס ויוסטון נכנסו למגעים מחודשים בנסיון לבצע גרסה כזו או אחרת של העסקה המוצעת, ממשיכות שאר קבוצות הליגה לנסות ולהתחזק לקראת פתיחת העונה שנראית קרובה מתמיד. הנה חלק מהשמועות של השעות האחרונות:

* על פי דן פייגן, סוכנו של דוויט הווארד, אורלנדו נתנה לשחקן אישור לנהל משא ומתן עם שלוש קבוצות: הלייקרס, הנטס והמאבריקס.

* בוסטון סגרה על צירופו של דייויד ווסט, אחד הפרי-אייג'נטים המבוקשים ביותר של טרום העונה, על חוזה בן 30 מיליון דולר לשלוש שנים. הפאוורד פורוורד היעיל של ניו אורלינס בילה חלק נרחב מהעונה שעברה מחוץ לקווים בשל פציעה קשה, ויקווה לחזור מהר לעניינים במדים הירוקים. את הדרך ההפוכה במסגרת עסקת הסיין-אנד-טרייד יעשה ג'רמיין אוניל הוותיק.

* זהו לא היה הצעד האחרון של הסלטיקס הערב. בעסקת סיין-אנד-טרייד נוספת שלחה הקבוצה של דוק ריברס את גלן ביג בייבי דייויס לאורלנדו בתמורה לברנדון באס. בנוסף, האריך המועדון את חוזהו של ג'ף גרין בעונה נוספת. בקיץ הבא יהיה הסמול פורוורד שחקן חופשי בלתי מוגבל. עוד הצטרפו לסגל הוותיק קיון דולינג, שככל הנראה יחליף את דלונטה ווסט, וכריס ווליקוקס, שמגיע על חוזה מינימום.

* דאלאס קרובה להחתים את וינס קרטר. 'אייר קנדה' שוחרר לפני מספר ימים מפיניקס, שתשלם לו 4 מיליון דולר בלבד מחוזהו המקורי (כ-18 מיליון דולר), והלילה הוא אמור לסכם את תנאיו בשורות האלופה. פרטי החוזה עדיין לא ידועים, אך דיווחים בארצות הברית גורסים כי המאבריקס יציעו לקרטר חוזה לשתיים או שלוש עונות.

* המאבריקס ינסו להשתמש בחריגת השכר שיקבלו בעסקת הסיין-אנד-טרייד על טייסון צ'נדלר כדי להחתים את סנטר סקרמנטו, סמואל דאלמבר.

* שחקן ותיק נוסף ששוחרר מקבוצתו הוא ריפ המילטון, עליו ויתרה דטרויט. הקבוצה שחושקת בשירותיו של השוטינג גארד המחונן יותר מכולן היא שיקגו, שנואשת לצירוף סקנד גארד לצד דרק רוז. "הוא ווינר, יש לו אליפות והוא יודע כיצד לנצח", החמיא הרכז הצעיר למי שקלע אשתקד 14.1 נקודות למשחק - הממוצע הכי נמוך שלו מאז עונת הרוקי אותה בילה בוושינגטון.

* ניו יורק הודיעה באופן רשמי על החתמתו של טייסון צ'נדלר, וגם על הצעד הנלווה שהיה צפוי: שחרורו של צ'ונסי בילאפס הוותיק.

* לאחר שהפסידה במירוץ על טייסון צ'נדלר, מנסה כעת גולדן סטייט להחתים את דיאנדרה ג'ורדן. הווריירס הגישו לסנטר הקליפרס - שחקן חופשי מוגבל - טיוטת חוזה אותה צריכה כעת לוס אנג'לס להשוות. הקליפרס צפויים לעשות כך, אם כי גובה החוזה עדיין לא פורסם.

* זה היה צפוי, ובכל זאת הערב זה רשמי: אדי קרי חתם במיאמי.

* הגעתו של צ'נדלר לניו יורק גרמה לכך שהניקס ישלחו את רוני טוריאף לוושינגטון, על מנת לפנות כמה דולרים מסך המשכורות הגבוה.

* יוטה הגישה הצעה לג'וש האוורד, שמבוקש בקרב מספר קבוצות נוספות.

* טורונטו החתימה את ראסול באטלר, שחילק את העונה שעברה בין הקליפרס ושיקגו.

עסקת כריס פול הוגשה מחדש לבחינת הליגה

רביץ על שוק ההעברות השכונתי ב-NBA

שמועות מהליגה הטובה בעולם: 9.12

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully