וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מהליגה הטובה בעולם: 9.12

דוויט הווארד רוצה לעבור לנטס, גם ננה צפוי להצטרף. היל ממשיך בפיניקס. ארינאס נחתך מהמג'יק, באס יישלח לבוסטון?

* סנטר אורלנדו מג'יק דוויט הווארד, שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה, רוצה לעבור לניו ג'רזי נטס ונציגיו כבר רוקחים עבורו טרייד. על פי דיווחים, ראשי הנטס כבר נפגשו עם השחקן ללא ידיעת אורלנדו, במה שמהווה עבירה על חוקי הליגה. הווארד עצמו הכחיש קיומה של הפגישה.

* הנטס, שלא הצליחו להנחית את טייסון צ'נדלר, קרובים לצרף את ננה.

* על פי יאהו! ספורט, בוסטון ואורלנדו מתכננות טרייד שישלח את הסנטר גלן דייויס לפלורידה תמורת הפורוורד ברנדון באס.

* אורלנדו הפכה לקבוצה האחרונה שמשתמשת בסעיף האמנסטי והודיעה על שחרורו של גילברט ארינאס.

* טייסון צ'נדלר אישר שהוא עומד לחתום על חוזה לארבע שנים בניו יורק ניקס: "הכל קרה ב-48 השעות האחרונות. אני מרגיש שלשחק עם אמארה, כרמלו והצעירים הכשרוניים יהפוך אותנו לתחרותיים בארבע-חמש שנים הקרובות". ניו יורק טיימס דיווח כי צ'נדלר ירוויח 58 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות.

* גרנט היל, שהיה מבוקש בניו יורק, שיקגו, סן אנטוניו והקליפרס, יישאר בפיניקס לאחר שזו העלתה את הצעתה ל-6.5 מיליון דולר לעונה. הסווינגמן הוותיק יחתום לעונה אחת.

* לוס אנג'לס לייקרס, יוסטון וניו אורלינס ערערו על החלטת הליגה שלא לאשר את הטרייד על כריס פול ובינתיים עובדות על נוסחא חדשה שתאפשר את ביצוע העסקה.

* סקרמנטו החתימה את מרכוס תורנטון, שהגיע במהלך העונה שעברה בטרייד, על חוזה לחמש שנים בסך 40 מיליון דולר. צ'אק הייז חתם לשלוש שנים על חוזה בסך 21.3 מיליון דולר.

* הסנטר הוותיק טוני באטי (35) חתם לעונה נוספת בפילדלפיה. גם ת'דאוס יאנג, שהינו שחקן חופשי מוגבל, קרוב לסיכום על המשך דרכו בסיקסרס.

לאזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully