וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיין באטייה חתם במיאמי

ההיט קיבלו חיזוק משמעותי בדמות הסמול פורוורד הפנטסטי, שהיה מבוקש ברחבי הליגה ולבסוף החליט: "הכי חשוב לי לנצח"

מיאמי ביצעה הערב (חמישי) צעד שעוד עשוי להתברר כחשוב ביותר שלה בחודשים האחרונים, כשצירפה לשורותיה את שיין באטייה. הסמול פורוורד הנפלא היה מבוקש על ידי מספר רב של קבוצות ברחבי הליגה לאחר שסיים את חוזהו ביוסטון, אך לבסוף ההצעה של ההיט (שעדיין לא נחשפה בתקשורת נכון לרגע זה) עשתה את שלה, בעיקר משום שהשחקן בן ה-33 רוצה לסיים את הקריירה עם טבעת אליפות.

"השביתה נתנה לי הרבה זמן לחשוב מה חשוב לי בזמן הזה של הקריירה, ובסופו של דבר הבנתי הגעתי לאותה מסקנה: אני רוצה לנצח", סיפר באטייה, כאשר בתקשורת האמריקאית טוענים כי שיתוף הפעולה המחודש עם ניק אריסון, מנכ"ל ההיט, שהיה מנהל מכללת דיוק כאשר באטייה סייע לה לזכות באליפות הקולג'ים ב-2001.

הסמול פורוורד המגוון נחשב לאחד השחקנים החכמים בליגה ולאחד השומרים הטובים ביותר בנמצא. באטייה נכנס לעונתו העשירית בליגה, כאשר את כל השנים העביר בממפיס וביוסטון. את העונה החולפת סיים בשורות הגריזליס, והיווה חלק משמעותי מהריצה הנפלאה של הדובים בפלייאוף.

הגעתו למיאמי תאפשר ללברון ג'יימס לא לשמור על השחקן הטוב ביותר של היריבה, לשם שינוי, כאשר מקורות בליגה טוענים כי ההיט עשויים לשחרר בקרוב את מייק מילר המאכזב, ובכך לנצל את סעיף ה'אמנסטי' כפי שעשתה סן אנטוניו אמש עם ריצ'ארד ג'פרסון.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully