וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מהליגה הטובה בעולם: 3.12

הניקס רוצים את אנתוני פארקר, כריס פול יודע שמעבר לשם לא ריאלי, וגרנט היל מבוקש בחצי ליגה, אבל רוצה להישאר בפיניקס

עוד יום מלא בשמועות עבר אמש (שבת) על ליגת ה-NBA, כשהקבוצות ממשיכות להתכונן לקראת החזרה המלאה לפעילות ביום שישי הקרוב, אז גם יורשו לבצע טריידים. כבכל יום, ליקטנו עבורכם את מיטב השמועות מהתקשורת האמריקאית.

* סוכנו של גרג אודן, ביל דאפי, סיפר שהוא קיבל טלפונים ממספר קבוצות בנודע לסנטר שהפך לשחקן חופשי, אבל ציין ש"הלב של גרג עדיין בפורטלנד".

* ניו יורק ניקס היא הקבוצה החמה ביותר בינתיים בשוק ההעברות, כשכמעט כל שחקן שני נקשר עם הקבוצה בדרך זו או אחרת. מיודענו אנתוני פארקר הוא אחד מאלו והיום פורסם כי הוא עשוי לעבור לתפוח הגדול. הניקס מנסים לצמצם תשלומים, אולם פארקר עשוי לדרוש חמישה מיליון דולר לעונה.

* כריס פול מאוד רוצה לשחק בניקס עם חברו הטוב כרמלו אנתוני, אך גם הוא יודע שהדבר לא ממש ריאלי. "אין לניקס מה להציע עבורו, אז כריס לא ביקש טרייד אליהם. הוא לא יעליב כך את ההורנטס", אמר מקורב לשחקן.

* מי שעוד נמצא על הכוונת של הניקס הוא ג'יי ג'יי בראה. הפוינט גארד הפורטו ריקני הנפלא של דאלאס אמר: "תמיד חשבתי שהניקס יהיו אפשרות מצוינת. אני אוהב את העיר והדרך בה הקבוצה משחקת ומאומנת". גם בוסטיאן נכבאר נמצא בתוכניות של ניו יורק, כמו גם של ניו ג'רזי נטס.

* שאנון בראון, שכמו בכל אחת משתי העונות הקודמות, הפך הקיץ לשחקן חופשי, לא משוכנע שהוא יחתום שוב עם קבוצתו לוס אנג'לס לייקרס, כפי שעשה במקרים הקודמים. על פי ג'נרל מנג'ר הלייקרס מיץ' קופצ'ק, הפערים בין הצדדים גדולים מדי, אך הם ימשיכו לדבר עם נציגיו של השחקן.

* גרנט היל הקשיש (39), שחווה סוג של פריחה מחודשת בעונות האחרונות בפיניקס, מעוניין להישאר בקבוצה לאחר שהפך לשחקן חופשי. היל, שמבוקש גם במיאמי, בוסטון, הניקס, שיקגו והלייקרס, נמצא בראש סדר העדיפויות של הסאנס, כך הודיע נשיא הקבוצה לון באבי.

* גולדן סטייט רוצה להתחזק בשם גדול ומי שעומד על הכוונת במפרץ הוא טייסון צ'נדלר, הסנטר שזכה עם דאלאס באליפות בעונה שעברה.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully