וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "לשחק באיטליה יהיה חלום עבורי"

שחקן הלייקרס התייחס לשיחות לגבי מעברו לארץ המגף: "שם חלמתי לשחק ב-NBA". פגישה בין השחקנים לליגה בשישי

קובי בריאנט, שחקן לוס אנג'לס לייקרס, מתקרב יותר ויותר לשחק באירופה. "לשחק באיטליה? זה מאוד ייתכן. זה יהיה חלום עבורי", אמר הכוכב בראיון ל'גאזטה דלו ספורט', "זו הזדמנות ואנו מדברים עליה בימים האחרונים. זה מאוד ייתכן, אלו חדשות טובות בשבילי". השחקן, הנמצא בימים אלו באיטליה לצורך קמפיין של נייקי, התגורר בילדותו באיטליה עם אביו ג'ו מגיל חמש ועד גיל 14, אז גם למד לדבר איטלקית וספרדית.

"איטליה היא הבית שלי", אמר הכוכב, אשר נמצא במגעים לשחק עבור וירטוס בולוניה בזמן השביתה ב-NBA, "שם התחיל החלום שלי לשחק ב-NBA. כאן למדתי את הבסיס, למדתי לזרוק, למסור, כל הדברים הללו". כרגע, נראה כי הקבוצה האיטלקית מציעה לבריאנט חוזה קצר של 2.5 מיליון דולר עבור 10 משחקים בתקופה של 40 ימים.

שחקן אחר שאולי ימצא את דרכו לאירופה הוא דרק רוז. "אם השביתה תבטל את העונה, כן, אני לוקח בחשבון שאשחק בחו"ל אבל אני לא יודע איפה", אמר אתמול (שלישי) כוכב שיקגו בולס לכתבים, "יש הרבה מקומות נהדרים בחו"ל אבל לא היה לי ממש זמן להיכנס לפרטים על כל מקום. כרגע, המצב נראה די קשה, אבל לדעתי השביתה הזו אינה נחוצה. אין סיבה שמילארדרים ומיליונרים יריבו על כסף. יש דברים אחרים בעולם הזה שאנו צריכים להתווכח עליהם, אבל כסף לא צריך להיות הבעיה. אני מתגעגע לשיחות עם האנשים בארגון הבולס, אני מתגעגע לדבר איתם, מתגעגע לדבר עם צוות האימון, אבל זה לא מלחיץ ברמה שאני בפאניקה או משהו, אני פשוט לוקח את הזמן שלי".

"פגישה בעלת השלכות אדירות"

מי שבכל זאת לא מתכנן, ככל הנראה, לשחק באירופה, הוא דווין ווייד. "אני קודם כל אבא", אמר כוכב מיאמי היט ל-ESPN, "הילדים שלי לומדים בבית ספר אני לא יכול לקום ולעזוב פתאום". בנוגע לשביתה עצמה, שנכנסה ליומה ה-90, כרגע מתוכננת פגישה ליום שישי הקרוב, כאשר בנוסף לחברי הוועדה המייצגת של השחקנים - כריס פול, מוריס אוונס ורוג'ר מייסון בעיקר - יצטרפו לדיונים גם הכוכבים הגדולים של הליגה, ביניהם קובי בריאנט, לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני, קווין דוראנט ופול פירס.

"פגישה בעלת השלכות אדירות", כך הגדיר קומישינר הליגה, דייויד סטרן, את הפגישה המתוכננת, לאחריה תיתכן פגישה בינו לבין בעלי הקבוצות, כאשר ישנו סיכוי שלאחר שתי פגישות אלה, ייפגשו הבעלים עם השחקנים. "אני חושב שזה מצביע יותר לכיוון לוח השנה מאשר ממש למדוד התקדמות", אמר נשיא איגוד השחקנים, דרק פישר מהלייקרס, "זה מצביע על המציאות שעומדת בפנינו, ואם לא נוכל להגיע לעמק השווה בקרוב, ממש בקרוב, אז מועד פתיחת העונה יהיה בסכנה ממשית". כעת, לפי סטרן לפחות, הפגישות בסוף השבוע חייבות להשיג משהו, אחרת "הרבה כאן בסכנה".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully