וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירטוס בולוניה תציע לקובי בריאנט 600 אלף דולר למשחק

הקבוצה האיטלקית, שמנהלת מו"מ להחזרתו של ג'ינובילי, גייסה משקיעים על מנת להחתים גם את כוכב הלייקרס לחודש בלבד

העיכוב המתמשך במשא ומתן בין בעלי הקבוצות ב-NBA לאיגוד השחקנים הוביל לגל נוסף של שמועות בנוגע ליעדים חדשים אליהם מכוונים כוכבי הליגה הטובה בעולם, והערב (שלישי) הצטרפה וירטוס בולוניה לרשימת המועמדות לזכות בשירותיו של קובי בריאנט.

הקבוצה האיטלקית, שמנהלת זה מספר שבועות משא ומתן עם מאנו ג'ינובילי, ששיחק במדיה בין השנים 2000 ל-2002, גייסה משקיעים שלדברי הג'נרל מנג'ר שלה, קלאודיו סבאטיני, יאפשרו לה להציע לכוכב הלייקרס סכום דמיוני של 600 אלף דולר למשחק, אם יחתום על חוזה קצרצר עד ה-13 בנובמבר, במסגרתו ישחק רק במשחקי הבית של בולוניה.

אם יסכים להצעה המפתה, יילך בריאנט בעקבות אביו, ששיחק באיטליה כשקובי היה בין הגילאים 6 עד 13. בשנים האחרונות לא הסתיר בריאנט את רצונו לשוב לאיטליה כשחקן, ובבולוניה בונים על הסנטימנטים שלו לארץ המגף.

בינתיים נמשכים המגעים בין ארמאני מילאנו לדנילו גלינארי, כשהפורוורד בן ה-23 כבר הגיע לסיכום עם קבוצתו לשעבר על חוזה ממנו יוכל להשתחרר ברגע בו תסתיים השביתה ב-NBA. ריאל מדריד, עוד אחת מיריבותיה של מכבי תל אביב בשלב הבתים של היורוליג, החתימה היום רשמית את רודי פרננדס, שסיכם בשורותיה לפני מספר שבועות.

גמר היורובאסקט הפיג את השעמום מהשביתה ב-NBA
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully