וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש הציעה לקובי בריאנט 450 אלף דולר לחודש

דרון וויליאמס כמעט קיבל חבר חדש, פרשת הטיית המשחקים מנעה את העסקה הסנסציונית. גורטאט סיכם בסנט פטרסבורג

השביתה ב-NBA ממש לא עושה קולות של סיום, ושחקני הליגה הטובה בעולם ממשיך לנדוד אחד אחרי השני לאירופה. אחרי שדרון וויליאמס חתם היום (שבת) באופן רשמי בבשיקטאש, מגיע דיווח מסעיר לפיו רכזה הנהדר של ניו ג'רזי היה מאוד קרוב לשתף פעולה בטורקיה עם לא אחר מקובי בריאנט. כתב האתר "דראפט-אקספרס" ג'ונתן גבעוני דיווח הערב כי בשיקטאש הציעה לקובי 450 אלף דולר לחודש לפני מספר שבועות, והוסיף כי הצדדים היו מאוד קרובים להגיע לסיכום. מדובר בכ-250 אלף דולר יותר לחודש מהחוזה עליו חתם וויליאמס, אך פרשת הטיית המשחקים שמתחוללת בטורקיה מנעה את צירופו של קובי. מי יודע, אולי בהמשך הקיץ.

מי שדווקא כן הצליחה לבצע רכש מרשים הערב היא ספרטק סנט פטרסבורג, שסיכמה על צירופו של מרצ'ין גורטאט. על פי דיווחים בתקשורת הפולנית, אמור גורטאט לחתום לעונה בקבוצתו של צביקה שרף לשעבר, שתשלם לו כ-75 אחוז מחוזהו בפיניקס (כ-6.8 מיליון דולר), ותאפשר לו לשוב ל-NBA ברגע שתסתיים השביתה.

"אשחק בעונה הבאה ברוסיה", אמר מוקדם יותר היום סנטר נבחרת פולין בראיון לארצו. "לא אשחק בליגה הפולנית. אני לא רוצה לחשוף פרטים, רק כול להגיד שאשחק בעיר מאוד יפה", אמר שחקן פיניקס, שהעמיד ממוצעים מרשימים של 13 נקודות ו-9 ריבאונדים למשחק בעונה שעברה אחרי שהובא בטרייד מאורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully