וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כספי או דונטה גרין יועברו בטרייד עד תחילת העונה"

עם זאת, בתקשורת בסקרמנטו טוענים כי ישנה סבירות גדולה שהישראלי יישאר: "יש לו יותר פוטנציאל, לכן יעדיפו לשמור אותו"

במשך השבועות האחרונים נשמע שמו של עמרי כספי במספר עסקות פוטנציאליות אותן, לכאורה, שקלה סקרמנטו לבצע. פעם הוזכר כספי כמועמד לעבור לסן אנטוניו, פעם נוספת שעות ספורות לפני הדראפט, ולבסוף העסקה אותה ביצעו הקינגס בסוף השבוע לא כללה אותו, כי אם את הבחירה השביעית בדראפט. סקרמנטו קיבלה בחזרה את הבחירה העשירית ואת ג'ון סלמונס, שהצטרף לעמדת הסמול-פורוורד של כספי.

היום (שבת), בטור לעיתון 'סקרמנטו בי', התייחסה הכתבת איילין וויזין לחלק מהסוגיות הבוערות של המועדון לקראת העונה הקרובה, ובהן זו של העמדה מספר 3 - הכוללת את כספי, פרנסיסקו גארסיה, סלמונס ודונטה גרין - וכן לישראלי עצמו. "סביר להניח שגרין או כספי יועברו בטרייד לפני תחילת העונה. לפי הבנתי סקרמנטו מאמינה שלעמרי יש יותר פוטנציאל, לכן הם יעדיפו לשמור אותו", כתבה וויזין, שמכסה את הקבוצה כבר שנים רבות.

אלא שעם כל הכבוד לכספי, הסיפור הגדול בסקרמנטו בימים האחרונים הוא סנסציית המכללות ג'ימר פרדט. הסקורר המחונן נבחר על ידי הקינגס בבחירה העשירית, ואתמול בערב (שעון ארה"ב) הוא כבר נחת בסקרמנטו אל מול מאות אנשים שחיכו לו, והעניקו לו קבלת פנים של כוכב רוק. ביחד עם הסופרסטאר ממכללת BYU היו גם צמד בחירות הסיבוב השני, טיילר האניקאט ואייזאה תומאס, שנראו המומים למדי מהסיטואציה. פרדט אמור להיות מוצג על ידי הקינגס הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully