וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבנסון: "לשחקני ההיט אין כבוד"

גארד המאבריקס ניצל את חגיגות האליפות לעקיצה נוספת. קיובן מבטיח לאוהדים בדאלאס מצעד אליפות משודרג

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן דוד

לאורך כל סדרת גמר ה-NBA שלח דשון סטיבנסון עקיצות פומביות כלפי כוכבי מיאמי בניסיון להוציאם מהכלים, ואחרי זכייתה המדהימה של דאלאס באליפות הגיע הזמן לעקיצה אחרונה בהחלט. "כל הדרך בה הם התנהלו והאופן בו הם התייחסו לדירק היה מאוד חסר כבוד. לכן זה היה כל כך נהדר לנצח אותם על המגרש".

סטיבנסון, שיחסי הטראש טוק שלו עם לברון ג'יימס החלו עוד בימיו בוושינגטון, כשהודח על ידי הקאבלירס של לברון מהפלייאוף שלוש שנים ברציפות, זכה לתמיכה ממאמנו ריק קרלייל, שהסביר: "סדרות כאלה הופכות למאבק אישי במהירות. יש לנו כמה שחקנים שאוהבים לדבר, וכך הם ממריצים את עצמם. אחרי התקרית בה וויד ולברון השתעלו מול המצלמה זה הפך לעוד יותר אישי".

בינתיים נחתו שחקני המאבס בדאלאס, ולשדה התעופה הגיעו מאות אוהדים משולהבים שעדיין חוגגים את האליפות הראשונה של המועדון. מארק קיובן כבר הבטיח לשלם מכיסו על מצעד האליפות של קבוצתו, שצפוי להיות מושקע במיוחד, ולחסוך לעיריית דאלאס את ההוצאות.

בין החידושים שהבעלים המוחצן מתכנן עשוי להיכלל ויתור על חלוקת טבעות האליפות המסורתיות. "ייתכן שנעשה משהו שונה", רמז קיובן. "טבעות הן קצת מיושנות. לדעתי הגיע הזמן להעלות את העסק לרמה הבאה...".

על פי נתוני הרייטינג הראשוניים של רשת ABC, המשחק השישי והמכריע בסדרה משך רייטינג מרשים של 15%, הנתון השלישי בגובהו בשמונה השנים בהן הרשת משדרת את גמרי ה-NBA, אחרי המשחק השביעי בין הלייקרס לסלטיקס אשתקד (18.2%) והמשחק החמישי בין הלייקרס לפיסטונס ב-2004 (15.5%).

"ניתן לראות בבירור את המגרעות של לברון"

במיאמי התקשו לעכל את המבוכה אחרי ההפסד הביתי שגמר את הסדרה, ומי שכבר הועלה על המוקד הוא לברון ג'יימס, שרשם עוד משחק נרפה וכרע תחת הלחץ העצום שהופעל עליו.

"האירוניה בעיניי בהשוואה המוקדמת בין לברון לג'ורדן היא שהוא באמת יותר דומה לפיפן", ניתח סטיב קר, ששיחק לצד השניים במדי שיקגו. "הוא דומה יותר לסקוטי מבחינה הגנתית וגם בהתקפה הוא יותר פוינט פורוורד מאשר שוטינג גארד".

"פיל ג'קסון תמיד אמר שפיפן 'קולע לפעמים' - לפעמים זה נכנס לו ולפעמים לא. ככה זה גם עם לברון. ברור שהוא שחקן מוכשר מאוד, אבל ניתן לראות בבירור את המגרעות שלו. אין לו כלים התקפיים שהוא יכול לסמוך עליהם ברגעי ההכרעה, וזה מה שמייקל עשה בעיניים עצומות, ולכן ההשוואה הזו כך כך שגויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully