וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של קליבלנד לעג: "לברון, אין קיצורי דרך"

הבעלים של קליבלנד לועג ללברון ג'יימס אחרי הקריסה בגמר. בוש: "אין בלופים, מי שטוב מנצח". לברון: "אמשיך לרצות לנצח"

לברון ג'יימס הגיע למסיבת העיתונאים, כשהוא כבר מצפה לשחיטה. אחרי שקבוצתו מיאמי הפסידה הבוקר (שני) לדאלאס 105:95 וראתה את המאבריקס חוגגים אליפות, לברון ידע מה הוא עומד לספוג. העיתונאים שוב דיברו על "היחנקות", על קריסה ברגעי האמת ועל חוסר תפקוד בדקות הקלאץ'.

"אני בליגה הזו שמונה שנים ואין שום הסחת דעת שתמנע ממני להמשיך לרדוף אחרי הזכייה באליפות", אמר ג'יימס, שקלע 21 נקודות ב-9 מ-15 מהשדה, אבל שוב היה חסר השפעה על חבריו כשקבוצתו הייתה כל כך זקוקה לו, "אסור להוריד את הראש וצריך להמשיך לעבוד. כשאתה עולה על ההר ונופל ממנו, זה תמיד כואב. ברור שזה כישלון".

מיד בסיום המשחק לברון ירד לחדר ההלבשה, והספיק ללחוץ כמה ידיים לפני ששחקני דאלאס הספיקו ללבוש את החולצות והכובעים החגיגיים. השמחה לאיד מכל רחבי הליגה התחילה להישמע, כשהבעלים של קליבלנד כבר שלח עקיצה בטוויטר. "זה שיעור ישן לכולם", כתב דן גילברט, "אין קיצורי דרך", כשהוא עוקץ את הניסיון של לברון לזכות באליפות מהירה אחרי שעזב את קליבלנד.

"אין מה להגיד", אמר מאמן מיאמי אריק ספולסטרה בסיום, "אי אפשר להתכונן לרגע כזה. לאף קבוצה לא הגיעה האליפות יותר מלאחרת, אבל דאלאס פשוט לקחה את זה".

אריק ספולסטרה תיאר את מה שהוא מרגיש כ"ריקנות" ואמר: "עברנו הרבה העונה, מהרבה מובנים זה הרגיש כמו שתי עונות ולא אחת. אין תירוצים ואין כאן עניין של אשמה. לפעמים אתה פשוט מפסיד. בשלב מסוים נסתכל אחורה, מתישהו בקיץ, כשריקנות והכאב יחלפו, ונרגיש יותר טוב לגבי מה שקרה".

"עשינו כל מה שיכולנו, אבל להם הייתה הקבוצה הטובה יותר בקבוצה הזאת", אמר כריס בוש בסיום, "החמאתי לשחקנים של שאלאס, אמרתי להם שהם ראויים לזה, הם עבדו קשה בשביל זה. גם אנחנו שיחקנו יחד, אבל הם עשו עבודה טובה יותר. בסדרה ארוכה כזו, אין שקרים, מי שטוב יותר מנצח. היום הם לא נלחצו, ביצעו היטב את המשימה שלהם, וטרי, קיד ונוביצקי הלמו בנו בכל פעם שהתקרבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully