וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון טרי: "אנחנו מוכנים, זה הזמן שלנו"

ג'ייסון טרי ודאלאס רוצים לסגור את הסדרה במיאמי. לברון: "לא מרגיש את הלחץ". בוש: "אסור לשכוח שיש לנו יתרון ביתיות"

דאלאס מאבריקס רחוקה משחק אחד מטבעת אליפות היסטורית. אחרי כמה משחקים עיקשים של הגנה, קיבלנו הלילה (בין חמישי לשישי) את הטקסנים בערב התקפי ענק שהוביל אותם ל-103:112 על מיאמי ו-2:3 בסדרת הגמר המצוינת. המשחק הבא יתקיים בין ראשון לשני במיאמי שתנסה לשמור על הבית כדי לגרור את הסדרה למשחק שביעי.

"היו לנו קרבות קשים לכל אורך הפלייאוף וזה לא הולך להיעצר", אמר ג'ייסון טרי שהיה מצוין עם 21 נקודות כולל שלשה מנצחת ברבע הרביעי. "זה יהיה אפילו קשה יותר, אבל אנחנו מוכנים ונחושים. זה הזמן שלנו". על עצמו אמר: "הרגשתי נהדר, הייתי בקצב הלילה. באתי אגרסיבי ונצטרך להמשיך להיות כאלה. אנחנו לא מרוצים מההגנה, אבל כשאנחנו קולעים 100 אתם יודעים מה יקרה" .

דאלאס קלעה 56.5 אחוז מהשדה, כולל 13 מ-19 מחוץ לקשת. "קלענו יותר קלענו יותר זריקות ועשינו דברים טובים גם בהגנה מה שהוביל להתקפה טובה. במשחקים כאלה אתה אף פעם לא יודע מה יהיה וכל מה שעליך לעשות זה להבטיח שההגנה תהיה עקבית", סיכם המאמן ריק קרלייל.

מנגד, במיאמי בונים על יתרון הביתיות. "נלחמנו כל העונה בשביל יתרון הביתיות. אנחנו בפיגור 3:2, אבל אם נגן על הבית ניקח את הסדרה ואסור לנו לשכוח את זה", אמר כריס בוש.

לברון ג'יימס, שבמשחק 4 רשם את משחקו הגרוע בקריירה בפלייאוף, נראה טוב יותר וסיים עם טריפל דאבל (17 נקודות, 10 ריבאונדים, 10 אסיסטים), אבל שוב נעלם ברבע הרביעי עם שתי נקודות בלבד. כנשאל האם הוא מרגיש את הלחץ של סדרת הגמר ענה ג'יימס: "לא, אני לא חושב. אני יודע שלא. כל מה שמעניין אותי זה ניצחון. יכולתי לעשות עוד כמה מהלכים בשביל הקבוצה, אבל בסוף היום הכל מסתכם בניצחון או הפסד. טריפל דאבל לא אומר כלום כשמפסידים. נצטרך להיות טובים יותר במשחק שש".

המאמן אריק ספולסטרה הוסיף: "זו סדרה קשה מנטאלית ופיזית. היינו צריכים לגנוב לכאן משחק והם עשו מה שהם צריכים לעשות. אנחנו חוזרים למיאמי, עבדנו קשה להשיג את יתרון הביתיות, שום דבר שהשגנו לא היה קל וזה לא יתחיל עכשיו. נצטרך לעבוד על לסגור משחקים, מה שעשינו מצוין בחודשיים האחרונים ולא הצלחנו לעשות בסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully