וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד סטרן: "הבעלים והשחקנים רחוקים מסיכום"

הקומישנר של ה-NBA סיפר על המגעים המתקיימים כעת בין שני הצדדים, ולא פסל אפשרות של שביתה. הדדליין להסכם: ה-30.6

הקומישנר של ה-NBA דייויד סטרן דיבר אתמול על מצב המגעים בין בעלי הקבוצות לשחקנים בנוגע להסכם העבודה ביניהם, ואמר שכרגע יש מרחק רב בין עמדותיהם של שני הצדדים: "נכון לעכשיו הדברים לא מסתדרים. אני לא אומר שלא יהיו חדשות חיוביות בעתיד, אבל בהחלט יכול להיות שהם לא יצליחו להגיע להסכם. בכל מקרה, שני הצדדים יודעים שאם לא תושג עסקה, יהיו לעניין השלכות, ולכן הם ממשיכים לדון".

ההשלכות אותן מזכיר סטרן הן כמובן שביתה אפשרית וביטול עונת המשחקים הבאה. ביום רביעי ישבו הצדדים בדאלאס, ודנו במשך 4 שעות, אחרי שביום שלישי נמשכה הישיבה 5 וחצי שעות. הישיבות נערכות בדאלאס, שאירחה את שאירחה את שני המשחקים האחרונים בסדרת גמר הפלייאוף. סטרן סיפר שהצדדים החליפו הצעות במשך הישיבות, אך השתמש בביטוי "רחוקים מאד" חמש פעמים כדי לתאר היכן הדברים עומדים. ב-30 ביוני יפקע הסכם העבודה הנוכחי, והליגה תכנס להפסקת עבודה.

דרק פישר, שחקנה של הלוס אנג'לס לייקרס ונשיא אירגון השחקנים, אמר: "אין שינוי במשא ומתן מפני שהחלק העיקרי בהצעה של הבעלים אלינו לא השתנה". סלע המחלוקת העיקרי בין השחקנים לבעלים הוא נושא חלוקת ההכנסות בין שני הצדדים. כרגע מובטחים לשחקנים 57 אחוז מההכנסות, והבעלים רוצים לשנות את הנוסחה כך שלכל אחד מהם יובטח סכום במיליונים.

השביתה האחרונה ב-NBA שהשפיעה על קיום משחקים, הייתה בעונת 1998/99. במקום 82 משחקים באותה עונה שיחקה כל קבוצה 50 בלבד, ממוצע הצופים במגרשים ירד ב-2.2 אחוז והרייטינג של הליגה ירד במשך שלוש העונות העוקבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully