וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "אנחנו לא מספיק טובים כדי להירגע"

כוכב דאלאס לא רוצה להוריד את הרגל מהדוושה לפני משחק 3 (3:00, ספ' 5). לברון: "שמנו את המשחק הקודם מאחורינו"

שלושה ימים אחרי הקאמבק המשוגע שנתן לה ניצחון במיאמי והשווה את סדרת גמר ה-NBA ל-1:1, תארח הלילה (בין ראשון לשני, 3:00, שידור ישיר בספורט 5) דאלאס את המשחק הראשון מבין שלושה רצופים בטקסס, ותנסה להמשיך במומנטום מהדקות האחרונות המדהימות במשחק הקודם. ברנדון היווד הפצוע לא התאמן עם חבריו והוא עשוי להחמיץ את המשחק.

"אנחנו לא מספיק טובים כדי להירגע עכשיו", התריע דירק נוביצקי, שהיה חתום על סל הניצחון הדרמטי. "אנחנו צריכים להישאר דרוכים בכל משחק, ואני מקווה שבעזרת התמיכה מהקהל ניתן עוד משחק גדול". מאמנו ריק קרלייל התייחס לחשיבות האווירה הביתית בדאלאס: "אנחנו יודעים שיתרון הביתיות לא מבטיח לנו שום דבר מראש. כבר הפסדנו בבית בפלייאוף הנוכחי, ומיאמי משחקת טוב בחוץ".

"שמנו את משחק 2 מאחורינו", אמר לברון ג'יימס לקראת המשחק. "היה לנו זמן לכאוב את ההפסד, והוא חלף. ראינו את הטעויות שעשינו שם, וגם את הדברים הטובים שהיו. אנחנו אף פעם לא חוגגים יותר מדי או שוקעים יותר מדי בדיכאון, אנחנו חבורה מלאת ביטחון, ובאופן אישי אני מצפה לאתגר. זה הולך להיות כיף".

ההיט, שהפסידו ב-12 מ-14 ביקוריהם האחרונים בדאלאס, בונים על כך שמאז מרץ הם לא רשמו שני הפסדים רצופים. "גילינו כושר התאוששות לאורך כל העונה", אמר יודוניס האסלם. "קמנו במהירות בכל פעם שספגנו מכה, ואני מצפה לתגובה דומה גם במשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully