וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון: "הכוונה שלנו היא להישאר בטופ"

המאמן החדש של לוס אנג'לס לייקרס הוצג במסיבת עיתונאים רשמית ודיבר על קובי בריאנט: "הוא מבין טוב את החזון שלי"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

במקביל למשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף ב-NBA, קיימה לפנות בוקר (רביעי) לוס אנג'לס לייקרס מסיבת עיתונאים בה הוצג מייק בראון באופן רשמי כמאמן החדש, מחליפו של פיל ג'קסון. הכותרת הראשית מדבריו של בראון במסיבת העיתונאים היא שקובי בריאנט לא יאבד את מעמדו בקבוצה וימשיך באותו התפקיד. את פגישתו הראשונה עם בריאנט הגדיר מייק בראון כ"טובה מאוד". כזכור, בריאנט כמו גם דרק פישר ואנדרו ביינום תמכו דווקא בקידומו של עוזר המאמן בריאן שואו, אותו הם רצו לראות על הקווים במקום ג'קסון. בסופו של דבר בראון חתם על חוזה לארבע שנים תמורת 18 מיליון דולר.

בראון אמר בנושא קובי בריאנט: "זו עדיין הקבוצה שלו, ואנחנו נמשיך לוודא שהוא יקבל את הכדורים בנקודות המתאימות לו שהוא כל כך אוהב. הוא מבין טוב מאוד את החזון שלי". על האנשים שפחות תמכו במינויו לתפקיד המאמן אמר בראון: "לכל אחד יש את הדעה שלו ואני מכבד את זה. ניצחונות ישכיחו את הכל".

גם בעלי הלייקרס ג'רי באס השתתף במסיבת העיתונאים, וסיפר על תהליך בחירת המאמן מבין שלושה מועמדים כשבנוסף לבראון ושואו גם ריק אדלמן עמד על הפרק. על מייק בראון אמר באס: "בהתחלה לא חשבתי שהוא יהיה האיש. אחר כך התחלנו לדבר איתו, והוא הסביר לנו איך הוא מתכוון לנהל את הקבוצה. הוא היה מוכן מאוד, אני אוהב את החזון שלו כי מעט מאוד אנשים מבינים שאנחנו רוצים להישאר בטופ כל הזמן. הוא אוהב את הפילוסופיה הזאת, אוני אוהב את זה".

בראון עצמו נשאל על הנעליים הגדולות שהוא נכנס אליהן ואמר: "אני לא יודע בדיוק מה המידה של פיל ג'קסון, אבל אני לא נמצא כאן כדי למלא את מקומו. אני כאן כדי לעזור לקבוצה וליצור דרך משלי כדי להצליח. כל עוד יהיה לשחקנים רצון, ועושה רושם שכן, אנחנו נהיה בדרך הנכונה. הכוונה שלנו היא להישאר בטופ כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully