וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי עלתה לגמר ה-NBA

וויד ולברון הובילו קאמבק ענק וסדרו להיט 80:83 על הבולס ו-1:4 בגמר המזרח, בדרך לשחזור הסדרה מול דאלאס מ-2006

פתחו יומנים. ביום רביעי לפנות בוקר זה מתחיל. מיאמי היט ודאלאס מאבריקס ייפגשו למשחק הראשון ממנו נקבל אלופה חדשה. אחרי שהמאבס סגרו את סדרת גמר המערב בחמישה משחקים, גם ההיט עשו את העבודה עם 80:83 דרמטי על שיקגו ו-1:4 בסדרה. עבור השתיים מדובר בשחזור של גמר 2006, אז דווין וויד ושאקיל אוניל הובילו את ההיט ל-2:4. האם יחד עם לברון (עולה לגמר ראשון מאז 2007) וכריס בוש זה ייגמר עם טבעת נוספת?

שיקגו, למרות שני ההפסדים הביתיים, לא הייתה מוכנה להרים ידיים בקלות ועשתה הכל כדי להישאר בחיים. 3:14 דקות לסיום עוד הובילו הבולס 65:77, אבל בדיוק כמו ביתר משחקי הסדרה, ההגנה היא זו שהכריעה. וויד ולברון העלימו את דרק רוז והריצו את ההיט ל-3:18. לברון העלה את ההיט ליתרון 29 שניות לסיום ובמהלך האחרון חסם הניסיון של רוז לשלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה.

המהפך הוא אולי הסיפור של שיקגו בסדרה. אחרי הניצחון הגדול 82:103 במשחק הראשון, קיבלנו קרבות צמודים בהם הבולס היו במשחק, אבל ההיט יצאו עם ידם על העליונה. הלילה, זה נראה הולך לכיוון של שיקגו. השוורים הוליכו לאורך רוב דקות המשחק, אבל ירדו מנוצחים. בשלוש הדקות האחרונות, שיקגו זרקה רק ארבע פעמים ואיבדה שני כדורים קריטיים.

לברון סיים עם 28 נקודות, 11 ריבאונדים ושישה אסיסטים. וויד הוסיף 21 והוריד שישה כדורים חוזרים ואילו בוש סיים עם 20 ו-10 קרשים. אריק סופלסטרה שיתף שמונה שחקנים ומלבד השלישייה, היתר קלעו יחד 14 נקודות. רוז הוביל את המפסידים עם 25, אבל רק 9 מ-29 מהשדה. לואל דנג תרם 18 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully