וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבריקס ניצחו את הת'אנדר 96:100 ועלו לגמר ה-NBA

קווין דוראנט וחבריו שוב קרסו ברבע האחרון, נוביצקי ומריון הובילו קאמבק נוסף והצעידו את דאלאס לגמר שני בתולדותיה

דאלאס העפילה הבוקר (חמישי) לגמר ה-NBA בפעם השנייה בתולדותיה, אחרי שגברה 96:100 על אוקלהומה סיטי והשלימה 1:4 מרשים בגמר המערב. אחרי שרשמו קאמבק אדיר נוסף וסיימו את דרכם של הת'אנדר הצעירים, יתפנו כעת המאבריקס לנקום במיאמי, שגברה עליהם בביקורם הקודם במעמד השיא של הליגה הטובה בעולם, במידה וההיט אכן ישלימו גם הם את המלאכה מול הבולס בסדרת גמר המזרח, בה הם מוליכים 1:3.

קווין דוראנט וחבריו הגיעו נחושים לכפר על הקריסה המביכה ברבע האחרון של המשחק הקודם, ובעזרת דקות טובות של ג'יימס הארדן המצוין מהספסל הם הוליכו 26:27 בסיום הרבע הראשון. חוזה חואן בראה תרם את שלו אצת המחליפים של דאלאס, אבל המקומיים פיגרו גם במחצית 55:52.

ג'ייסון טרי עזר למאבריקס להפוך את הקערה בפתיחת הרבע השלישי, אבל שאר חבריו התקשו לייצר נקודות מבחוץ (5 מ-20 לשלוש), והת'אנדר שוב לקחו פיקוד. ראסל ווסטברוק העלה הילוך, עזר לתכולים לסגור את הרבע ביתרון 72:76, והצעיד אותם ליתרון שיא של 77:85 שמונה דקות לסיום, אבל אז ניתן האות לעוד קאמבק של דאלאס.

כהרגלו בסדרה, החל נוביצקי לצלוף מכל פינה ככל שהזמן הלך ואזל, ויחד עם שון מריון שהפך לפתע לסקורר יעיל הם נגסו בפער, עד ששלשת קלאץ' של הסופרסטאר הגרמני קבעה 94:95 לדאלאס דקה ורבע לסיום. החטאה של אריק מיינור מהעבר השני איפשרה למריון להעלות את היתרון ל-94:98 במהלך של סל ועבירה, ואחרי שווסטברוק צימק את הפיגור לשתי נקודות מהקו נוביצקי עוד הספיק להחטיא מקרוב, אבל ג'ייסון קיד השתלט על הכדור החוזר, הת'אנדר הרימו ידיים ונוביצקי חתם את התוצאה בשתי זריקות עונשין מוצלחות.

נוביצקי סיים עם 26 נקודות (8 מ-15 מהשדה, 9 מ-9 מהקו) ו-9 ריבאונדים, מריון הוסיף 26 ו-8 ריבאונדים משלו, בראה וטרי תרמו 14 ו-12 בהתאמה מהספסל, ג'ייסון קיד קלע רק 2 נקודות (1 מ-7 מהשדה) אבל חילק 10 אסיסטים וטייסון צ'נדלר רשם 9 נקודות ו-9 ריבאונדים. ווסטברוק הוליך את המפסידים עם 31 נקודות (11 מ-28 מהשדה) והוסיף 8 ריבאונדים. דוראנט סיים עם 23 (8 מ-20) ו-9 ריבאונדים, גם הארדן רשם 23 נקודות וניק קוליסון קלע 12 וקטף 12 ריבאונדים.

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. רויטרס
שוב שילמו שכר לימוד ברבע האחרון. ווסטברוק ודוראנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully