וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייקרס: ביינום הושעה ל-5 משחקים על העבירה האלימה

הסנטר של הלייקרס גם נקנס על הורדת החולצה, והתנצל: "ראיתי בהילוך החוזר כמה זה היה נורא". גאסול מכחיש סכסוך עם קובי

בלוס אנג'לס ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי ההדחה המשפילה מהפלייאוף (סוויפ 4:0 מול דאלאס), ואחרי שהמאמן פיל ג'קסון הודיע על עזיבה, עכשיו מתברר כי סנטר הקבוצה אנדרו ביינום ספג עונש השעיה של חמישה משחקים בעקבות העבירה האלימה והמכוערת שביצע על ג'יי ג'יי בראה מדאלאס. ביינום יחמיץ את חמשת המשחקים הפותחים של העונה הבאה.

כזכור, ביינום שלח מכה חזקה ומסוכנת לבראה, כשהגארד של המאבריקס באוויר, ובעקבות כך נוחת בצורה רעה על הפרקט. אחרי המשחק ביינום סירב להתנצל על האקט, שכמובן נבע מתסכול גדול כשקבוצתו עמדה בפני הדחה והייתה בפיגור 32 נקודות. עכשיו, אחרי שביינום גם ספג קנס של 25 אלף דולר על הורדת החולצה, הוא ניאות להתנצל.

"הפעולות האלה לא מייצגות אותי", אמר ביינום, שהעבירה הזו תעלה לו במצטבר 702 אלף דולר, "זה לא מייצג את הליקרס או האוהדים שלנו. אני רוצה להתנצל בפני בראה, ושמח מאוד לגלות שהוא לא נפצע. אחרי שהסתכלתי על ההילוכים החוזרים ראיתי כמה זה היה נוראי, ואני מבטיח שזה לעולם לא יקרה שוב".

עוד בלייקרס: פאו גאסול הכחיש את הפרסומים בארה"ב, לפיהם פרץ בינו לבין קובי בריאנט סכסוך על רקע אישי. התקשורת האמריקאית דייוחה כי אשתו של בריאנט, ונסה, הסתכסכה עם חברתו של גאסול, סילביה לופז קסטרו, לאחר שהתערבה ביחסים של הסנטר הספרדי עם זוגתו.

"אלו פשוט שטויות", אמר גאסול, "חברה שלי ואני מאושרים, הכל בסדר אצלנו, והכל בסדר גם ביני לבין קובי". עוד סיפר גאסול כי בזמן הפלייאוף הוא בכלל לא עוקב אחרי דיווחים בתקשורת, וציין כי "לפעמים אני מרגיש שאני מטרה קלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully