וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי עלתה ל-0:1 על בוסטון, ממפיס ניצחה את אוקלהומה

ההיט גברו 90:99 על בוסטון במשחק סוער ועלו ל-0:1 בסדרה, וויד להט עם 38 נק'. ממפיס הפתיעה את אוקלהומה בחוץ

פעמיים בשלוש השנים האחרונות ראה לברון ג'יימס את גבם של שחקני בוסטון בעוד הם חוגגים עלייה על חשבונו לשלב הבא. פעמיים שקעקעו על מצחו של המלך ספקות מצד אוהדי ושחקני הליגה הטובה בעולם, על היכולת שלו לקחת את הקבוצה שלו עד הסוף. הלילה (בין ראשון לשני) פגש לברון שוב את החבורה הירוקה, אבל הפעם הוא הגיע עם צוות מסייע מעט מוצלח יותר. דווין וויד תפס את הבמה המרכזית והיה נהדר עם 38 נקודות, ויחדיו הם רשמו 90:99 על הסלטיקס, ועלו ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר המזרח.

במשחק המוקדם, ממפיס הגיעה במוראל גבוה לאחר שהעיפה את סן אנטוניו, והמשיכה במומנטום כשניצחה בחוץ את אוקלהומה ת'אנדר 101:114, גנבה את יתרון הביתיות ועלתה ל-0:1 בסדרה. עד כמה ההישג של הגריזליס משמעותי? ובכן, ממפיס הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של הליגה שמעיפה את המדורגת 1 בסדרה של שבעה משחקים, ואז מנצחת את המשחק הראשון בסדרה מול יריבתה בחצי הגמר.

* עוד הלילה: מאמן שיקגו, טום ת'יבודו זכה כצפוי בתואר מאמן העונה. ת'יבודו שהוליך את שיקגו המפתיעה למאזן הטוב בליגה (20:62) אמר לאחר הזכייה: "אני מוחמא, נרגש ומרגיש כבוד גדול לקבל את הפרס הזה, אבל זה מייצג הרבה יותר ממני, זה מייצג את הקבוצה ואת הארגון כולו בשיקגו".

אוקלהומה סיטי - ממפיס 114:101 (ממפיס מובילה 0:1 בסדרה)

כבר מהפתיחה היה ברור כי העובדה שהם רק סיימו את הסדרה שלהם מול סן אנטוניו לא פגעה בגריזליס, אלא הביאה אותם חמים. ממפיס התעלמה מהקהל באוקלוהומה סיטי ארינה ונהנתה ממשחק התקפי מצויין של זאק רנדולף וניהול משחק טוב של מייק קונולי כדי לעלות ליתרון מוקדם. בת'אנדר חיפשו להתניע את קווין דוראנט אבל הפורוורד היה חלוד מעט והרבה לאבד את הכדור במחצית הראשונה. מי שנכנס לנעליו היה ראסל ווסטברוק ששמר את אוקלוהומה במשחק, והביא לכך שיתרונה של ממפיס במחצית עמד על 47:57, ולא יותר.

דוראנט, שקלע 10 נקודות באחוזים חלשים במחצית הראשונה, התעורר ותפר שלשה עם פתיחת המחצית השניה שהובילה את המארחים לפיגור 3 בלבד, אבל מארק גאסול הוביל את האורחים שוב ושוב לריבאונד התקפה מוצלח, וממפיס שוב טיפסה ליתרון דו ספרתי, בדרך ל-71:84 בסיום הרבע השלישי. הארדן צלף שלשה עבור המארחים, אבל ממפיס לא עמדה לוותר, והחזירה עם או ג'יי מאיו ובאטייה שקבעו יתרון שיא של 17 הפרש, בתוך הרבע האחרון. אוקלוהומה הקשיחה את ההגנה וגרמה לשני איבודי כדור, דוראנט ו-ווסטברוק חדרו בכוח אל הסל ורצו ל-2:10 כדי לשלהב את הקהל המקומי.

רנדולף, שלא קלע במשך דקות ארוכות סוף סוף מצא את הטבעת והעיר את קבוצתו. דוראנט רשם אייר בול מביך, ו-2 דקות לסיום קבר גאסול ג'אמפ חשוב שהעלה את האורחים ל-11, משם אוקלהומה כבר לא הצליחה לחזור. זאק רנדולף הוליך את קלעי ממפיס עם עוד משחק גדול של 34 נקודות (12 מ-22 מהשדה), אסף 10 ריבאונדים וחטף 3 פעמים, מארק גאסול היה נהדר עם 20, 13 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות ומייק קונלי סיים עם 15 נקודות ו-7 אסיסטים עבור המנצחים. אוקלהומה קיבלה את דוראנט עם 33 (11 מ-21 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, ראסל ווסטברוק קלע 29, הוריד 8 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, אבל גם איבד 7 כדורים.

מיאמי היט - בוסטון סלטיקס 90:99 (מיאמי מובילה 0:1 בסדרה)

וויד וג'יימס הבהירו כבר מהפתיחה שכשזה מגיע למשחקים הרציניים, מרבית הכדורים צריכים לעבור דרכם. לברון לקח אחריו בפתיחה, ווייד המשיך עם 9 נקודות רצופות, ולמעשה, מלבד שניהם, איש משחקני מיאמי לא קלע נקודה אחת ב-11 דקות ו-59 שניות של הרבע הראשון, לפני שמריו צ'אלמרס סיים מתפרצת מוצלחת על הבאזר. שתי הקבוצות נראו לא מאופסות במיוחד, כשבוסטון נשענה בעיקר על הג'אמפים של ריי אלן, אבל קלעה רק 5 מ-20, וירדה בפיגור 20:14 בסיום הרבע הראשון. קבוצתו של דוק ריברס המשיכה לא להופיע כבר בפתיחת הרבע השני, ההיט קיבלו סיוע מבוש וג'יימס ג'ונס וטסו ליתרון 13. אלן המשיך להוליך את בוסטון בחזרה והוביל אותם ל-3:12 כשהיתרון המקומי יורד ל-4 בלבד, לפני שלברון, ג'יימס ג'ונס ו-וויד התחילו להפציץ מחוץ לקשת והורידו את ההיט ביתרון 36:51.

פירס החל להתעורר ברבע השלישי, ויחד עם רונדו הריץ את הירוקים ל-0:12 ופיגור חד ספרתי. וויד, מי אם לא, התעורר וקבר ג'אמפ חשוב, ג'ונס המשיך ללהוט מחוץ לקשת וסחט עם עבירה טכנית מג'רמיין אוניל כדי להוביל ב-17, לפני שפירס עם שלשה על הבאזר קבע פיגור של בוסטון 76:62 לפני הרבע האחרון. ג'ף גרין עוד תפר שלשה עבור האורחים, אבל האחוזים של בוסטון פשוט לא הצליחו להתיישר, ומנגד המשיך ג'רמיין ג'ונס בהופעה הגדולה שלו בדרך לשיא קריירה בפלייאוף. פירס צימק עם שלשה משלו, אבל אז נרשם אירוע מכוער כשג'ונס ביצע עבירה חריפה על פירס, וזה לא נשאר חייב ותקע את פרצופו בזה של ג'ונס. השופטים מיהרו להפריד, אבל רק שתי דקות מאוחר יותר סיים פירס את הערב, כשוויד נתקע בו, והשופטים בהחלטה תמוהה במיוחד שרקו טכנית שניה לכוכב הסלטיקס שירד אל חדרי ההלבשה.

בוסטון לא האמינה, אבל ההיט לא חיכו, וויד מצא את לברון להאלי אופ נהדר ואז רשם 6 נקודות מהירות שקבעו יתרון 16 מבטיח. נגמר? תשכחו מזה. ריי אלן צלף שתי שלשות ענקיות, ופתאום זה רק 8. מיאמי הגיבה עם חטיפה גדולה של לברון ואסיסט לוויד שסיים טוב, בוסטון לא מצאה מי שינהיג אותה ב-2 הדקות האחרונות, והמשחק הראשון נשאר במיאמי. וויד הוליך את קלעי ההיט עם משחק ענק של 38 נקודות (14 מ-21 מהשדה) להן הוסיף גם 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, ג'יימס ג'ונס היה גדול עם 25 (5 מ-7 לשלוש) בעוד לברון ג'יימס תרם 22, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לבוסטון היה בעיקר את ריי אלן שהיה גדול עם 25 (5 מ-8 לשלוש), פול פירס הספיק לרשום 19 (6 מ-14 מהשדה) ו-7 ריבאונדים לפני שהורחק, אבל גארנט (6 נקודות, 8 ריבאונדים) ורונדו (8 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים) לא היו שם עבור הירוקים מספיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully