וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס ניצחה את הלייקרס 100:109 ועלתה ל-0:1

האנדרדוגיות חוגגות: ניו אורלינס הדהימה את הלייקרס, ממפיס ניצחה את הספרס. שלשה של אלן נתנה לבוסטון ניצחון על הניקס

אם מישהו חשב שניצחונה של אטלנטה אתמול באורלנדו היה המפתיע ביותר בגל המשחקים הראשון של הפלייאוף ב-NBA, הרי שהלילה (ראשון) קיבלנו שתי הפתעות עצומות עוד יותר. את הסנסציה הגדולה ביותר חוללה ניו אורלינס הורנטס הצנועה, שהגיעה ללוס אנג'לס ויצאה עם ניצחון מדהים על הלייקרס,100:109 כדי לעלות ליתרון 0:1 בסדרה מול האלופה. עוד קודם לכן הבהירה גם ממפיס שהיא לא מתכוונת לעשות חיים קלים לסן אנטוניו, כשהדהימה את הספרס עם ניצחון 98:101 בחוץ.

המותחן של הלילה הגיע מבוסטון, שם הסלטיקס ניצחו בשיניים את הניקס 85:87 במשחק דרמטי, כשריי אלן קולע את השלשה המכרעת 11 שניות לסיום.

סן אנטוניו ספרס - ממפיס גריזליס 101:98 (ממפיס מובילה 0:1 בסדרה)

במשך עונה שלמה עמלה סן אנטוניו על השגת המאזן הטוב במערב, אבל דווקא הקבוצה שבמשך שנים נחה במהלך העונה הרגילה והעלתה הילוך בפלייאוף הגיעה השנה מרוקנת אנרגיות לרגעי ההכרעה. הערב פתחו הספרס את סדרת הסיבוב הראשון ברגל שמאל עם הפסד ביתי מדהים 101:98 לממפיס, שניצלה עד תום את החולשה המפתיע של שחקניו של גרג פופוביץ' כדי לרשום את אחת הסנסציות הגדולות של השנים האחרונות, ואת ניצחון הפלייאוף הראשון בהיסטוריה של המועדון.

הספרס לא בנו על קשיים מיוחדים מול הגריזליס הצעירים גם ללא מאנו ג'ינובילי שנפצע במשחק האחרון של העונה הרגילה, אבל הדובים האמינו בעצמם מן הפתיחה. מייק קונלי לקח פיקוד והוליך את האורחים ליתרון 22:27 בסיום הרבע הראשון כשמנגד טוני פארקר התקשה להיכנס למשחק. ברבע השני הפכו הספרס את הקערה ועלו ליתרון בזכות דקות טובות של טים דאנקן, אבל זאק רנדולף התחיל להתעורר מהעבר השני וממפיס ירדה לחדר ההלבשה ביתרון 43:45.

היתרון שוב החליף צדדים בתחילת הרבע השלישי והספרס כבר הוליכו בפער של עשר נקודות לפני שמארק גאסול השתלט על איזור הצבע והקטין ל-70:74 בסיום הרבע השלישי, אבל הדרמה רק החלה. גאסול הנהדר טחן ללא הרף את הגבוהים של סן אנטוניו וקבע 88:94 שלוש דקות לסיום.

הצוות המסייע של המקומיים בראשות ג'ורג' היל ומאט בונר הריץ אותם ל-0:10 מוחץ ודקה לסיום התוצאה עמדה על 94:98 לספרס, אבל לממפיס היה כוח לקאמבק אחרון, ושלשה גדולה של שיין באטייה 23 שניות לבאזר נתנה להם יתרון 98:99. החטאה של היל מהעבר השני איפשרה לטוני אלן לקלוע שתיים מהקו עשר שניות לסיום, ורגע לפני הגונג עוד הספיק ריצ'רד ג'פרסון להחטיא שלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה.

רנדולף הוליך את קלעי המנצחים עם 25 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים, מארק גאסול רשם 24 נקודות ב-9 מ-10 מהשדה ומייק קונלי סיים עם 15 נקודות ו-10 אסיסטים. טוני פארקר רשם 20 נקודות אבל קלע רק 4 מ-16 מהשדה אצל הספרס, טים דאנקן סיים עם 16 ו-13 ריבאונדים וג'ורג' היל תרם 15 נקודות.

לוס אנג'לס לייקרס - ניו אורלינס הורנטס 109:100 (ההורנטס מובילים 0:1)

כריס פול נראה חד במיוחד בפתיחת המשחק, והריץ מצוין את התקפת ההורנטס, כשהוא מחלק לא פחות מ-8 אסיסטים כבר ברבע הראשון. מרקו בלינלי וקרל לנדרי סייעו לרכז שלהם, והתגברו על יכולת טובה של בריאנט כדי לעלות ליתרון 9 ברבע השני. האלופה ניסתה לחזור, אבל פול רשם את האסיסט העשירי שלו עם מסירה מרהיבה לג'ק, ושלשה מטורפת של ארטסט מחצי מגרש על הבאזר הצליחה רק לצמק ל-55:47 בסיום במחצית הראשונה.

קובי בריאנט, שנפצע במהלך האחרון במחצית לאחר שצווארו פגע בכיסא שלצד המגרש החל להתחמם במהלך הרבע השלישי, כשהגנת האורחים פשוט לא הצליחה לעצור אותו.

חבריו של הממבה השחורה החלו לסייע, פישר נכנס לעניינים ויחדיו הם הורידו לנקודה בלבד לפני הרבע האחרון. בריאנט עם שלשה ענקית הוריד ל-3, אבל פול החל לקחת את האחריות על כתפיו ושני ג'אמפים גדולים שלו קבעו יתרון 7, 4 וחצי דקות לסיום.

האלופה ניסתה להילחם אבל ההגנה הקשוחה של פול וחבריו פשוט לא איפשרה זאת, והרכז הלוהט סגר את הסיפור עם עוד ג'אמפ על פניו של פישר כדי להבטיח את הניצחון. הדבר היחידי שמעט העיב על ההישג של ההורנטס הוא פציעתו של ארון גריי, דקה לסיום, שחומרתה עדיין לא ברורה.

כריס פול היה מרהיב עבור ניו אורלינס והיה קרוב לטריפל דאבל עם 33 נקודות (11 מ-18 מהשדה), 14 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות. קרל לנדרי היה אגרסיבי עם 17 נקודות, ג'רט ג'ק לא נבהל עם 15 (5 מ-6 מהשדה), וארון גריי סייע אף הוא עם 12 במאה אחוזים מהשדה.

ללייקרס היה בעיקר את קובי בריאנט שסיים עם 34 (13 מ-26 מהשדה) נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, אבל קיבל סיוע רק מרון ארטסט עם 16 ו-11 ריבאונדים. ביינום קלע 13 ואסף 9 ריבאונדים, גאסול איכזב עם 8 (2 מ-9 מהשדה).

בוסטון - ניו יורק 85:87 (הסלטיקס עולים ל-0:1 בסדרה)

אם זה מה שמצפה לנו לאורך כל הסדרה, כדאי להתחיל לגדל ציפורניים. הסלטיקס והניקס סיפקו הלילה דרמה ענקית במשחק הראשון בסדרה, שבסיומו בוסטון עולה ליתרון 0:1 רק אחרי מלחמה עיקשת, קאמבק גדול וסל ניצחון ענק של ריי אלן. ניו יורק הוליכה במחצית ב-12 הפרש, בוסטון הצליחה להשוות ולעלות ליתרון, אמארה סטודמאייר עוד החזיר את היתרון לאורחים, אבל ריי אלן השחיל שלשה גדולה 11 שניות לסיום שקבעה את תוצאת המשחק.

הגיבור הטרגי של הלילה הוא ללא ספק כרמלו אנתוני. לא רק שכרמלו החטיא את הזריקה האחרונה, שיכלה להעניק לניו יורק את הניצחון, הוא גם איבד כדור בעבירת תוקף מיותרת 21 שניות לסיום, ולמעשה סיים מחצית שנייה אומללה עם 1 מ-11 מהשדה בלבד (15 נקודות בסך הכל, 5 מ-18 מהשדה, 5 איבודים).

מי שהחזיק את הניקס במשחק היה אמארה סטודמאייר, עם כמה מהלכים התקפיים מדהימים ו-28 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל משום מה הכדור האחרון הלך דווקא לכרמלו.

בוסטון הייתה קרובה מאוד לאבד את המשחק הזה. במחצית הראשונה המארחים נראו רע מאוד, אבל ברבע השלישי הסלטיקס חזרו להציג את ההגנה האינטנסיבית שלהם וספגו 13 נקודות בלבד כדי לקזז את הפער. ריי אלן, שוב הוא, הוליך את קלעי הסלטיקס עם 24 נקודות, ובעיקר עם קור רוח מרשים ברגעי ההכרעה. אלן חיפה על יום די בינוני של קווין גארנט (15 נקודות ו-13 ריבאונדים, אבל רק 5 מ-14 מהשדה), של פול פירס (18 נקודות ב-6 מ-16 מהשדה, כולל 4 איבודים) ושל רייג'ון רונדו (10 נקודות ו-9 אסיסטים, אבל רק ב-5 מ-14 מהשדה ושני איבודים מיותרים לקראת הסיום).

ההפתעה של הסלטיקס הגיעה מכיוונו של ג'רמיין אוניל, שסיפק 12 נקודות ב-6 מ-6 מהשדה, וקינח עם 4 חסימות בדקות שההגנה של בוסטון נתנה את הטון. דוק ריברס יודע שבהמשך הוא יצטרך יותר תרומה מהספסל שלו, שתרם הלילה רק 8 נקודות (גלן דייויס עם 2 נקודות, 1 מ-8 מהשדה).

הניקס יכולים להיות מעודדים, יחסית. המשחק היה בידיים שלהם, אמארה חגג מתחת לסלים, ואלמלא משחק נוראי של כרמלו הם ודאי היו יורדים עם ניצחון ראשון בפלייאוף מאז 2001. טוני דאגלס, שנכנס בדקה האחרונה במקום צ'ונסי בילאפס שנפצע, השחיל שלשה גדולה שהעניקה יתרון 82:85 לניו יורק 37 שניות לסיום, אבל אז החלו הטעויות הבלתי נמנעות, ריי אלן נכנס לעניינים, והסלטיקס מוליכים 0:1. האם יישארו להם אנרגיות להמשך? לא ברור, אך נשמח לעקוב בשמחה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אוקלהומה סיטי - דנבר 103:107 (הת'אנדר מוליכים 0:1 בסדרה)

איזה כיף שיש שחקנים כמו קווין דוראנט. הלילה דוראנט התחיל את פלייאוף 2011 ביד ימין, כשצלף 41 נקודות והוליך את הת'אנדר לניצחון במשחק הראשון בסדרה מול הנאגטס. דנבר הוליכה בבטחה לאורך המחצית הראשונה, איבדה אותו לקראת הסיום, וברבע השלישי ראתה את דוראנט ו-ווסטברוק משתלטים על המשחק.

לקראת הסוף ננה וחבריו שוב הצליחו לקחת את היתרון, אבל קנדריק פרקינס דחק פנימה ריבאונד התקפה 1:06 דקה לסיום תוך שהוא בבירור נוגע ברשת, השופטים משום מה לא הבחינו במה שהבחינו בכל פינה באולם, דנבר החטיאה את כל חמשת ניסיונותיה האחרונים מהשדה, ובסופו של דבר הת'אנדר מצליחים לנצח ולחגוג מול הקהל הביתי.

זה לא התחיל קל לאוקלהומה סיטי. ננה (22 נקודות ב-9 מ-11 מהשדה), דנילו גלינארי (18 נקודות) וטיי לוסון הוליכו את הנאגטס ליתרון 8 בחצי הראשון, והת'אנדר נראו אפאטיים מעט וספגו 60 נקודות בחצי הראשון. למזלם, ראסל ווסטברוק היה שם כדי לקלוע 21 נקודות במחצית הראשונה (ו-31 בסך הכל) כדי להשאיר אותם במשחק, דוראנט הפגיז מכל פינה ללא רחמים (13 מ-22 מהשדה, 3 מ-6 מהשלוש, 12 מ-15 מהקו, כולל 9 ריבאונדים), והשניים כמעט לבד הספיקו. משחק מספר 2 ייערך ביום רביעי בלילה באוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully