וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייאוף בסכנה? אנדרו ביינום נפצע בברכו

סנטר הלייקרס, שנפגע בניצחון על הספרס, יעבור MRI שיקבע את חומרת פציעתו. ג'קסון: "הוא אמר לי שהוא יהיה בסדר"

למשחק הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס נגד סן אנטוניו (93:102) היו השלכות גדולות לגבי מיקום האלופה בסוף העונה הסדירה, אבל ברבע השני ההשלכות של המפגש היו מרחיקות לכת הרבה יותר עבור פיל ג'קסון ושחקניו.

במהלך הרבע השני סנטר הלייקרס אנדרו ביינום דרך על רגלו של סנטר הספרס דואן בלייר, וכתוצאה מכך רגלו התעקמה וברכו נפגעה. ביינום התיישב על הפרקט כשהוא סובל מכאבים, ולאחר מכן דידה החוצה לקבלת טיפול רפואי.

ביינום יעבור ביממה הקרובה בדיקת MRI ולא ייסע עם הלייקרס לסקרמנטו, שם תשחק האלופה נגד הקינגס במשחק שיחתום את העונה הסדירה עבור שתי הקבוצות. אם יתברר שביינום ייעדר לתקופה ארוכה בשל הפציעה זאת תהיה בעיה גדולה ללייקרס במהלך הפלייאוף.

ביינום, לו היסטוריית פציעות מפוארת, נחשב על ידי לא מעט פרשנים בארצות הברית כאיש שעשה את ההבדל בין מאזן ה-1:17 שרשמו ההוליוודים מאז האולסטאר, (מה-22 בפברואר עד ה-1 באפריל) ליכולת שהציגו לפניו.

בשבועות האחרונים הלייקרס, עם ביינום, רשמו ירידה ביכולת ועד לניצחון על סן אנטוניו רשמו 5 הפסדים רצופים, אבל ברור שבלי הסנטר, שרשם העונה 11.5 נקודות, 9.5 ריבאונדים וכמעט 2 חסימות למשחק, יהיה להם קשה מאוד בפוסט סיזן.

"בהפסקת המשחק, שוחחתי עם אנדרו", סיפר מאמן הלייקרס פיל ג'קסון, "והוא אמר לי: "אני אהיה בסדר'".

למאר אודום התייחס לקראת שלב הפלייאוף הממשמש ובא, ויחל ביום שבת, ואמר: "משחקי הפלייאוף מגיעים ברגע מצוין מבחינתנו. אנחנו צריכים הפסקה קצרה כדי להתארגן ולהשתפר עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully