וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר ייעדר במשך 2-4 שבועות

הגארד, שמוליך את הספרס לפתיחת העונה הטובה ביותר, יחמיץ את ההיט והלייקרס. בקליבלנד חוששים שג'יימיסון גמר את העונה

כוכב סן אנטוניו ספרס טוני פארקר ייעדר לתקופה של בין שבועיים עד ארבעה שבועות עקב פציעה בשריר השוק האחורי. הרכז הצרפתי בן ה-29 נפצע במהלך משחקה של הקבוצה ברבע השני בניצחון על ממפיס.

פארקר, בעונתו ה-10 בליגה הטובה בעולם, יחמיץ מספר משחקים חשובים של הקבוצה של גרג פופוביץ' כאשר היא תארח בביתה את מיאמי היט והאלופה, לוס אנג'לס לייקרס. הגארד הצרפתי מעמיד העונה ממוצעים טובים מאוד של יותר מ-17 נקודות ו-6 אסיסטים, כשהוא מוליך בין היתר את הקבוצה לפתיחת הליגה הטובה ביותר שלה עם מאזן של 10:49.


* הסיוט של קליבלנד יכול להמשיך ביתר שאת אם יתאמת החשש שאנטואן ג'יימיסון ייעדר עד סיומה של העונה עקב שבר באצבעו. פורוורד הקאבס והקלע המוביל של הקבוצה העונה נפצע בהפסד לפילדלפיה ביום ראשון, והוא עלול להיעדר מ-5-7 השבועות הבאים, מה שיגרום לו לסיים את העונה מוקדם מן הרגיל. קליבלנד חווה השנה עונה רעה במיוחד עם מאזן של 48:11, מתוכם 26 הפסדים רצופים, שהשווה את שיא ההפסדים של קבוצה בכל ארבעת המקצועות המרכזיים בארה"ב. ג'יימיסון, אחת מנקודות האור היחידות בקבוצה עם ממוצע של 18 נקודות ו-6.7 ריבאונדים, ונראה שאם הוא אכן ייעדר עד סיום העונה הקאבס ידרדרו לתהומות בלתי מוכרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully