וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ביבי שוחרר מוושינגטון

הוויזארדס התירו את חוזהו של הרכז שהגיע מאטלנטה. מיאמי ובוסטון לוטשות עיניים. טוני פארקר ייעדר בין שבועיים לחודש

לאחר שחלון הטריידים של ה-NBA נסגר ביום חמישי האחרון עם שלל דרמות, כעת הסיפור החם בליגת הכדורסל הטובה בעולם הוא שחקנים חופשיים. אין מדובר כאן בשחקנים שיהיו חופשיים בקיץ (או בקיץ 2012, כמו דרון וויליאמס, כריס פול ודוויט הווארד), כי אם בוותיקים שמשוחררים מהקבוצות שלהם בתקווה למצוא בית חדש בדמות קונטדרית בה יוכלו להילחם על אליפות. מי שהצטרף לבורסת השמות הערב הוא לא אחר ממייק ביבי.

הרכז בן ה-32 שעבר בסוף השבוע שעבר לוושינגטון בתמורה לקירק היינריך סיכם עם הוויזארדס על התרת חוזהו, מה שהופך אותו לשם החם ביותר בשוק. על פי רשת ESPN, בוסטון, מיאמי ופורטלנד הן המועמדות העיקריות לקלוט את רכז אטלנטה וסקרמנטו לשעבר, שמחזיק בחוזה של 6.2 מיליון דולר עד תום העונה, כאשר ה'וושינגטון פוסט' הוסיף את שמן של לוס אנג'לס לייקרס, סן אנטוניו ודנבר לרשימה.

מי שקיבלה הערב חדשות רעות מאוד ועשויה להיעזר מאוד בשירותיו של ביבי היא סן אנטוניו, שהתבשרה שתיאלץ להסתדר ב-2-4 שבועות הקרובים ללא טוני פארקר. הרכז הצרפתי הנהדר נפצע אמש בשוק בניצחון הספרס על סן ממפיס, ירד מהפרקט לקבלת טיפול, ולאחר המשחק עבר בדיקת MRI שגילתה את חומרת הפציעה.

מי רוצה את טרוי מרפי?

ואם בשחקנים וותיקים וביי-אאוטס עסקינן, הרי שמוקדם יותר היום הודיעה גולדן סטייט על התרת חוזהו של טרוי מרפי, שמיד הפך גם הוא סחורה חמה מאוד בשוק השחקנים החופשיים. הפורוורד המגוון עשוי לחתום בימים הקרובים בבוסטון או מיאמי, כאשר גם במקרה הזה פורטלנד מועמדת גם כן. העונה מיעט הפורוורד לשחק במדי ניו ג'רזי, וכעת קל לשכוח כי בעונה שעברה העמיד מרפי 14 נקודות ו-10 ריבאונדים במדי אינדיאנה.

הלאה. הקליפרס התירו את חוזהו של ראסול באטלר, הסווינגמן המגוון שמחזיק בחוזה של 2.4 מיליון דולר עד תום העונה. ב-ESPN טוענים כי באטלר עשוי למלא את משבצת שחקן החיזוק ששיקגו חיפשה בחלון הטריידים, ולא מצאה. בעונה שעברה העמיד השחקן מספרי קריירה של קרוב ל-12 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק במדי הקליפרס.

ניו יורק, לעומת זאת, קרובה מאוד להחזיר לשורותיה את ג'ארד ג'פריס, לאחר שזה שוחרר מיוסטון אליה עבר מהתפוח הגדול. כדי להחתים את הפורוורד ההגנתי תשחרר ככל הנראה ניו יורק את רוג'ר מייסון, שלדן וויליאמס או רנאלדו בלקמן.

ונסיים במוריס פיטרסון, הקלעי הוותיק שעבר בסוף השבוע שעבר מאוקלהומה סיטי לשארלוט, והערב קיבל באופן רשמי את ההודעה על שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully