וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות לעמרי כספי בהפסד 110:98 לשארלוט

סקרמנטו חזרה למציאות אחרי הניצחון באורלנדו, הישראלי קלע באחוזים טובים (4 מ-6 מהשדה), 30 נקודות לסטיבן ג'קסון

יומיים אחרי שהדהימה עם ניצחון באורלנדו, חזרה הלילה (בין שישי לשבת) סקרמנטו לקרקע המציאות עם הפסד 110:98 בשארלוט. הקינגס (42:14) שוב היו בתמונה עד הרבע האחרון, בו הציגו עוד אחת מהקריסות המפורסמות שלהם, ואיפשרו לבובקאטס (32:26) לטייל לניצחון למרות שבסגל שלהם נכללו שמונה שחקנים בלבד.

עמרי כספי סיים עם 10 נקודות (4 מ-6 מהשדה, 2 מ-3 לשלוש), ריבאונד ואסיסט ב-28 דקות. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה וקלע חמש נקודות מהירות, כולל שלשה שהעלתה את האורחים ל-4:12. ג'רלד הנדרסון, שהחליף בחמישייה של שארלוט את ג'ראלד וואלאס שנשלח בטרייד לא ברור לפורטלנד, שמר את הבובקאטס בעניינים והרבע הראשון הסתיים ב-28:30 לקינגס. ברבע השני הושלם המהפך כשסטיבן ג'קסון המצוין איפס את היד, ומנגד התקשה ג'רמיין טיילור הצעיר לשחזר את יכולתו מהשבוע האחרון.

בהפסקה כבר הוליכו המקומיים 44:52, ופחות מחצי דקה מפתיחת המחצית השנייה רשם דמרקוס קאזינס את איבוד הכדור השביעי שלו, ונשלח על ידי פול ווסטפאל לספסל לשארית המשחק. סמואל דאלמבר חיפה על היעדרו של הרוקי הבעייתי בדקות טובות וגם כספי חזר לצלוף עם שלשה שקירבה את קבוצתו עד לפיגור 73:71 בלבד, אבל ברבע הרביעי הקינגס נעלמו כהרגלם והבובקאטס ברחו לפער דו ספרתי עליו שמרו עד הסיום.

ג'קסון הוביל את קלעי המנצחים עם 30 נקודות, די ג'יי אוגוסטין הוסיף 23 והנדרסון סיים עם 21. דאלמבר קלע 18 וקטף 10 ריבאונדים לסקרמנטו, מרכוס ת'ורנטון שהגיע מניו אורלינס בטרייד עם קארל לנדרי רשם בכורה מעודדת עם 14 נקודות, קאזינס הספיק לרשום 13 נקודות ו-10 ריבאונדים לפני שנזרק לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully